Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014

Στολίσατε; Εμεις όχι

 Λατρεύω τα Χριστούγεννα σαν μικρό παιδί. Κάθε που μπαίνει Νοέμβριος σκέφτομαι πότε θα στολίσουμε. {άσχετο αλλά φέτος 24 Οκτωβρίου πήγα στα jumbo να πάρω σημαιουλα για τον μικρο μου και ήδη είχαν ξεκινήσει και έβαζαν στα ράφια τα χριστουγεννιάτικα}. Μπορεί να μην είμαστε από αυτούς που στολίζουν με το που μπαίνει ο Νοέμβριος, αλλά ο Δεκέμβριος μας βρίσκει πάντα σε ετοιμότητα.
Καθώς λοιπόν πλησιάζει ο καιρός, με πιάνει το μαύρο μου το άγχος!
Είναι τα τριτα  Χριστούγεννα που θα γιορτάσουμε ως γονείς πια. Ο μικρος μας  γιος μας είναι ο ορισμός του μικρού σκανδαλιάρη. Δεν έχει ησυχία, δεν κάθεται ΠΟΤΕ και αν δεν εξερευνήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, δεν ησυχάζει. Και ναι, μπορεί και αυτός να είναι καλός και να ακούει εστω και μετά από τρεις φορές, όμως πολύ φοβάμαι ότι το δέντρο ΔΕΝ θα επιβιώσει φέτος. Ή θα το ξεπουπουλιάσει ή θα σπάσει κάθε στολίδι του ή θα το ριξει ολόκληρο. Ή θα τον βρω καμιά μέρα σκαρφαλωμένο πάνω του σαν μαϊμού. Αλήθεια, ικανό τον έχω.
Τα προηγούμενα χρόνια διάβαζα άλλες μαμάδες να εκφράζουν τον ίδιο προβληματισμό 
Απ” όσα θυμάμαι λοιπόν είχαν γράψει άλλες μαμάδες τις εξής ιδέες:
- στολίζεις το δέντρο στο μπαλκόνι
- στολίζεις μικρότερο δέντρο και το βάζεις πάνω σε τραπέζι
- στολίζεις δέντρο ΜΟΝΟ με λούτρινα ή άθραυστα παιχνίδια
- στολίζεις το δέντρο κανονικά και επιμένεις κάθε μέρα όλη μέρα ότι ΔΕΝ πρέπει να το πειράζει
- στολίζεις το δέντρο σε δόσεις (πρώτα το τοποθετείς, ύστερα από δυο μέρες βάζεις τα λαμπάκια, κτλ ώστε να συνηθίσει τη διαδικασία)
- ΔΕΝ στολίζεις
Να σας πω δεν θα στολίσω γιατί την πρώτη χρονιά στην Αθήνα εντάξει ήταν 5 μηνών δεν μπορούσε να κάνει σκανταλιές αλλά πέρυσι στολίσαμε ένα μικρο δεντράκι γιατί ξέραμε πόσο ζωηρός είναι !Που λέτε βάλαμε ένα μικρο δεντράκι πάνω στην συρταριερα ! και κάτι φωτάκια μέσα στο δωμάτιο του και μια μπότα στην πόρτα! και δεν έμεινε τίποτα! Από την ώρα που είπα ότι στόλισα περνούσε και τραβούσε τα στολίδια τραβούσε τις τα φωτακια τραβούσε τις γιρλάντες άσε δε που κάθε μέρα μάζευα τις μαλακες  βελόνες του δέντρου! ώσπου το καλύτερο μια μέρα τράβηξε με δύναμη και έπεσε το δέντρο πάνω του και φώναζε <<μαμά βοήθεια>>Τελικά το σήκωσα και έμεινα με μια μπότα στην πόρτα και 3 αυτοκόλλητα αη Βασίλη στο τοίχο αλλά ψηλά πολύ ψηλά για να μην φθάνει! 
φέτος ρωτάω τον άντρα μου ; θα στολίσουμε;;
μου απαντάει; τι το θες Γιώτα θα τον βρούμε πάνω στο δέντρο καμιά μέρα! ένα μικρο με μπαταρίες  θα παρουμε και θα το βαλουμε πολυ ψηλά! εμ μας βγηκε σκανταλιαρης ο μικρός! Εσεις στολισατε; 

τα φιλια μου 

και την καλημερα μου 

Γιωτα

2 σχόλια:

  1. καλημερα γλυκια μου!
    οχι δεν στολισαμε ακομη ειναι νωρις νομιζω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!! Εμείς εχθές τελειώσαμε με τον στολισμό!!! Θα βγάλω φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις