Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2014

2 χρόνια γεμάτα ζωή

7 Αυγούστου 2012  ημέρα Τρίτη και 10 η ώρα το πρωί  πήγα  για την καθιερωμένη επίσκεψη  στο γιατρό μιας και είμαι στην 39 η εβδομάδα κύησης!
Εγώ στη Χαλκιδική και  o σύζυγος Αθήνα,  θα ξεκινούσε η άδεια του στις 12 το μεσημέρι και θα ανέβαινε με τρένο μέχρι Θεσσαλονίκη  αρα θα έρχονταν Χαλκιδική με λεωφορείο! Δηλαδη  καλές 8 το απόγευμα θα εφθανε στο νοσοκομειο! 
10 30 το πρωι  μόλις με είδε ο γιατρός μου λέει έχεις 3 διαστολή σε κρατάμε σήμερα γεννάς
τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

παίρνω τηλέφωνο τον σύζυγο

Παναγιώτη θα γεννήσω σήμερα και δεν θα προλάβεις ς να έρθεις
τι σε νοιάζει βρε γιώτα μου λέγει
γέννησε εσύ με το καλό και θα έρθω λίγες ώρες μετά τι να κάνουμε τώρα
11 η ωρα  ξεκινάνε οι καθιερωμένες εξετάσεις εισαγωγή αίμα άσπρη ρόμπα ορός και καθαρτικό
12 η ώρα είμαι στο δωμάτιο και περιμένω
μου λέει η νοσοκόμα ξεκίνα να περπατάς στο νοσοκομείο μήπως ανοίξεις από κάτω και γεννήσεις μέχρι το μεσημέρι
ωχ!  τηλέφωνο!  Παναγιώτη δεν θα προλάβεις να το δεις  κλαψ κλαψ  θα γεννήσω το μεσημέρι

βρε γιώτα ηρέμησε όλα καλά θα πάνε
όχι θέλω να έρθεις όσο ποιο γρήγορα μπορείς θέλω να δεις το μωρό μόλις γεννηθεί
γιώτα ηρέμησε
1 ώρα  το μεσημερι βόλτες πολλές στο νοσοκομείο και πολλά τηλεφωνήματα σε γνωστούς και πολλά γέλια να με ενθαρρύνουν
ο Παναγιώτης στο τρενο και δεν έχει σήμα να μιλήσουμε
2 ώρα τηλεφωνήματα και άρχισα και ψιλό <<πεινουσα>> χιχιιχιχ
3 ώρα τρώω η αναίσθητη ενα κουλούρι και έχω κλήση από τον σύζυγο ελα τι κάνεις; μήπως βγήκε κανένα χέρι απο κάτω και σε χαιρετάει;
όχι και μάλλον θα τον προλάβεις ίσα ίσα
4 ώρα άρχισα και νύσταζα  
5 βαρέθηκα να περπατώ και ξάπλωσα
6 ώρα το απογευμα βόλτες και τηλεφωνήματα
6. 30 ο σύζυγος μου λέει τι έγινε θα γεννήσεις; εγώ έφθασα Θεσσαλονίκη και τώρα περιμένω το λεωφορείο για Χαλκιδική
όχι μάλλον σε περιμένει  ο μικρός πρώτα να έρθεις και μετά
7 ώρα  έρχεται  ο γιατρός
τι έγινε τι σκοπό έχεις σήμερα;

δεν πονάς δεν κάνεις δεν ράνεις;
όχι οχι όχι

ωραία θέλεις να κάνουμε τεχνητούς;
έχεις ακόμα 3 διαστολή θα βραδιαχτουμε
όχι μωρέ άστο ακόμα μήπως από μόνο του, να  πονέσω
8 ώρα αργα το απογευμα  λοιπόν ελα να κάνουμε τεχνητούς γιατί θα είναι ποιο δύσκολα το βράδυ! ελα είσαι και κουρασμένη
8:30 με κάνουν τεχνητούς
9 παρά αρχίζω και πονάω λίγο και ιδρώνω πολύ και αποτελέσματα να κάνω συνέχεια ντουζ
9 έφθασε ο σύζυγος τον αγκάλιασα του λέω σε περιμένει δεν θέλει να βγει
μου λέει όλα καλά θα πάνε
9 και 15 πονάω πολύ ακόμα ποιο πολυ 9 30 επισκληριδιο
και μέσα στον πόνο μου τους λέω

κανονίστε 10 και 15 έχει πάρα πέντε !!!!     

9 και 40 με παίρνουν μέσα στην αίθουσα τοκετού και 9 50 γεννήθηκες! 3380 γραμμάρια και 50.5 εκατοστά.


2 χρόνια μετά

μαμά μου να σου δώσω ένα φιλάκι;
μα μα μα
να σου πω
ενα μυστικό; Απω- σ αγαπώ
αυτή τη στιγμή κοιμάσαι και σε απολαμβάνω και σε καμαρώνω

σ αγαπώ ψυχή μου! είσαι όλη μου η ζωή!

θυμάστε πέρυσι   που έλεγα για τα στρουμπουλά μπουτάκια ;

τα δικά μας είναι ακόμα στρουμουλα  και ακόμα μπορω και τα τσιμπώ
και ακόμα τα ζουλώ


δείτε με τι χάρη οδηγάει το ψυχακι μου! έχει μεγάλο κόλλημα με τα αυτοκίνητα


χρόνια πολλά ψυχή  μου να είσαι γερός και δυνατός και να σε καμαρώνουμε εμείς οι γονείς σου

δειτε και μερικες φωτογραφιες απο τα γενεθλια μας 












                                            Γιώτα



4 σχόλια:

  1. Να τον χαιρεστε! να τον καμαρωνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεστε Γιώτα μου!!! Να του δώσεις κι ένα φιλί από όλες εμάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα! να τον χερεσρε και να τον καμαρωνετε παντα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στιγμές ανεκτίμητες!
    Πολύχρονος νά' ναι κι εσείς πάντα στο πλάϊ του να τον καμαρώνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις