Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 13 Ιουνίου 2014

Ξεκινάω δουλειά

Οι ευχές οι σκέψεις σας έπιασαν  και μόλις τώρα με πήραν τηλέφωνο ότι ξεκινάω δουλεία!



από Δευτέρα θα καταθέσω όλα τα δικαιολογητικά όλα τα πτυχία μου διπλώματα και μέσα στην εβδομάδα θα υπογράψω και θα ξεκινήσω δουλειά ! δεν γνωρίζω πότε αλλά σε 10 μέρες πιστεύω θα ξεκινήσω!  είμαι χαρούμενη πλέον από τώρα νιώθω ότι θα προσφέρω μέσα στο σπίτι ! ότι θα μπαίνει ένας ακόμα μισθός στο σπίτι και θα μπορώ να αγοράσω ότι σαχλαμάρα θέλω για το παιδί μου και για μένα γιατί τόσο καιρό το σκεφτόμουν και μετρούσα τα λεφτά ευρώ ευρώ! 
μακάρι να τα καταφέρω και να μπορέσω να αντεπεξέλθω γιατί ο μικρός μας θα βρίσκεται στην γιαγιά του και ελπίζω η μανα μου να μπορέσει να τα καταφέρει να τον κουμανταρει ! 

αυτά τα ευχάριστα από μένα νέα μου
Παρασκευή και 13 και πανσέληνος και χτες που το είδα στον ίντερνετ λέγω <<αύριο θα είναι μια χάλια και ζόρικη μέρα>>

σας φιλώ κορίτσια μου

σας ευχαριστώ για την θετική σας σκέψη

καλό σας απόγευμα!





4 σχόλια:

  1. συγχαρητηρια Γιωτα μου!
    καλη αρχη ευχομαι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο Γιωτα μου.
    Με το καλο στην νεα σου δουλιτσα.
    Ευχομαι ολα να πανε υπεροχα!
    Αντε να παιρνουμε και μεις σειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω πολύ για τα καλά σας λόγια και την θετική σκέψη! την χρειαζόμουν αυτη την δουλεια και ελπιζω να τα πάω καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις