Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

Συνέντευξη

Θυμάστε που σας είχα πει ότι έκανα αίτηση για ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ και περιμένω νέα; χτες με πήραν τηλέφωνο για συνέντευξη!
από τις 3000 αιτήσεις πήραν μόνο 50 με 60 άτομα συνέντευξη και από αυτά τα μισά θα κρατήσουν μόνιμο προσωπικό!  από την Τρίτη και μετά θα γνωρίζω αν θα δουλέψω ή όχι!

από εσάς θέλω  λίγο αστεροσκονη θα με βοηθήσει  πολύ


καλό σας απόγευμα

6 σχόλια:

  1. Έχεις τις καλύτερες ευχές μου Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιμενουμε νεα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στέλνω όλη την θετική μου ενέργεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχομαι τα καλυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλη επιτυχια Γιωτα μου!
    περιμενω νεα!

    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι με όλη την καρδιά μου να πραγματοποιηθεί η επιθυμία σου!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις