Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2014

Πάει...ο καιρός τρελάθηκε

Πάνω που είπαμε επιτέλους ήρθε το καλοκαίρι και η ζέστη και οι υψηλές θερμοκρασίες, πάνω που είχαμε βγάλει τα πέδιλα τα σορτσάκια τα κοντά μπλουζάκια, πάνω που σηκώσαμε τα χειμωνιάτικα τις χοντρές μπλούζες και τα μπουφάν,  κατεβήκαμε Χαλκιδική για 10 μέρες , ήρθε ένα ξαφνικό μπουρίνι ένας τρελός αέρας μια μαυρίλα στον ουρανό κάτι αστραπές βροντές βροχή με αέρα και συγχρόνως χαλάζι... ήρθε και μας αποτέλειωσε ! Οχι μόνο εμένα γιατί κατέβηκα στο χωριό καλοκαιρινή για εμένα και το μικρο μου,   αλλά ήρθε να αποτελειώσει και τους δικούς μου με τα βερίκοκα και την παραγωγή τους, που έριξε χαλάζι και τα αποτέλειωσε όλα

! τελικά τέτοια εποχή κάθε χρόνο εκεί που σκάει ο τζίτζικας έρχεται μια ξαφνική κλιματολογική αλλαγή και μας τρελαίνει ολους , αλλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα!  με τον Θεό δεν τα βάζεις! 
δείτε τι ζημιές έκανε στη παραλία μας



Τα πηρε και τα σηκωσε ολα! 


$$$$$$$$


σας έχω και ένα νέο: Ανοίγει στο χωριό μου στην παραλία μας καινούργιο σούπερ μάρκετ! μεγάλη αλυσίδα και έκανα τα χαρτιά μου μήπως με πάρουν και εποχιακή αλλά και μόνιμη!  Μακάρι γιατί έχω βαρεθεί πλέον να κάθομαι στο σπίτι μου και να νιώθω να μην μπορώ να προσφέρω τίποτα στο σπίτι! 


καλό μήνα σας είπα;;; 



2 σχόλια:

  1. καλο μηνα γλυκια μου! και καλη επιτυχια στο θεμα δουλειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι καιρος! Πολυ κριμα για την σοδια σας Γιωτα μου..
    Ευχομαι να εχεις καλα νεα απο την δουλεια..
    Καλο σου μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις