Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2014

22 μηνών σκανταλιάρης και βρωμιάρης

έχω καιρό να σας πω τα κατορθώματα του μικρού μου που πλέον είναι 22 μηνών και κάθε μέρα ζωηρευει όλο και πιο πολύ αλλά και κάθε μέρα λέει και μια καινούργια λέξη!
τις γράφω εδώ όπως τις φωνάζει και τι σημαίνει η καθεμία για να καταλαβαίνετε  και εσείς!

μιμο-μήλο
οσι -όχι
ριστε-ορίστε
πελο-καπέλο
μπελα-ομπρέλα
μιμα-μύγα
λιτσα -αγκαλίτσα
ντιτ ντιτ- αυτοκίνητο
απο-φως
βιλίο-βιβλίο
έπεσε
χάλασε
νο-νερό
αμο-χυμο
γλυκο
μαγκο-μαυρο
λακι-κουνελακι
γεια σου
μπαλα





κάθε μέρα μου κάνει ζημιές κάθε μέρα κάτι χαλάει και τα παιχνίδια του δεν τα προσέχει. άσε για τα παραμύθια που τα σκίζει ! από κοντά πρέπει να τον έχουμε συνέχεια!
έχει αρχίσει και παρακολουθεί παιδικά και επιτέλους αφήσαμε τα ζουζουνια και τα mazoo and the zoo και βλέπει κανονικά επεισόδια όπως την peppa το γουρουνάκι το garfiel τη Μαδαγασκάρη τα ζώα του δάσους και τα στρουφακια τουλάχιστον τώρα ξέρω το πρωί 1 με 2 ώρες θα είναι απασχολημένος στον υπολογιστή..

το ξέρετε ότι δεν του αρέσει το μπάνιο και έχουμε φθάσει να το κάνω μια φορά την εβδομάδα τον βρωμιλο! μόλις τον πω μπάνιο πετάει ενα  ΟΣΙ -όχι και τρέχει στο κρεββάτι του σκεπάζεται και μου λέγει  Γιάννη-νανι! ένα λεπτό είναι ξαπλωμένος μετά σηκώνεται και αλωνίζει το σπίτι.
θα σας δείξω μερικές φωτό για να το καμαρώσετε
 εδώ ο βρομιάρης μου του είπα να καθίσει στην καθιστρα να του κόψω τα νύχια και το έδωσα ένα χαρτί και στυλό για να ασχολείται όσο του κόβω τα νύχια,  αλλά η μουσίτσα έγραψε τα πόδια του
 μόλις αγόρασα ένα καπέλο για την παραλία και το φόρεσε και στήθηκε για φωτογραφία





 έχει φάει κόλλημα με τα γυαλιά Ηλίου και όποιον δει να τα φοράει του τα ζητάει για να τα φορέσει αυτός



εδώ στις κούνιες



 εδώ ο βρομιάρης πήρε τα παπούτσια του μπαμπά του και μπουσουλώντας γύρισε όλο το τετράγωνο του σπιτιού μας!
 κάποια στιγμή  ξαπόστασε να ξεκουραστεί







σας χαιρετώ,  καλό σας απόγευμα! 























2 σχόλια:

  1. Αχ μωρε το γλυκο μου. Νομιζω αυτη την φαση την εχουν περασει πολλες μαμαδες.Οποτε..υπομονη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χιχιχιχιιχ
    τελειος ειναι!

    να μου τον φιλησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις