Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014

Για τον παππού μου..Κώστα

Σε βρήκανε ανεύρυσμα στην καρδιά  σε μεγάλο βαθμό και επέλεξες από μόνος σου στα 78  σου να υπογράψεις και να κάνεις την εγχείρηση  με δίκη σου ευθύνη. 
20 Μάιου μπήκες στο νοσοκομείο 
21  Μαΐου έκανες εγχείρηση την ήμερα της γιορτή σου
όλα καλά μας είπαν από το νοσοκομείο σε 10 μέρες θα ήσουν πίσω..
23 Μαΐου  το πρωί ήσουν χάλια και είχες πρηστεί πάρα πολύ...οι γιατροί μας είπαν τα όργανα σου υπολειτουργούν και μάλλον δεν θα γίνεις καλά


24 Μαΐου  χειροτερεύει  η κατάσταση σου.. είναι σταθερή αλλά κρίσιμη
αυτές τις μέρες στο νοσοκομείο καθότανε η μαμά μου και η θεία μου  {οι κόρες σου} και σε πρόσεχαν με βάρδια κάθε πρωί γινόταν η αλλαγή 
25 το βράδυ μας η θεία μου ήταν μαζί σου μας πήρε τηλέφωνο και μας ενημέρωσε ότι μόνο άκουγες και μας κοιτούσες δεν μιλούσες...
26 το πρωί στο δρόμο ερχόταν η μητέρα μου να σε δει και να καθίσει μαζί  σου για μια μέρα ακόμα, αλλά δεν την  περίμενες... μόνο εκείνη την ώρα φώναξες <<Βαρβάρα, θέλω τη Βαρβάρα>> και έφυγες στις  10 και κάτι το πρωί...δεν πρόλαβε να σε δει ..πάρα μόνο όταν έφτασε σου έκλεισε τα μάτια..

Σήμερα θα ήσουν 83 αν ζούσες θα είχες την χαρά να δεις 3 δισέγγονα και θα έβλεπες τα δυο σου εγγόνια που παντρεύτηκαν και κάνανε οικογένεια....


Αφιερωμένη η σημερινή ανάρτηση στον πάππου μου Κώστα ή Κότσο όπως τον  φώναζαν  που έφυγε 5 χρόνια πριν και το μόνο που μπορούσα να κάνω για αυτόν ήταν  να αναψω ένα κερί στην μνήμη του και να γράψω αυτή την  ανάρτηση..\


                                όλα τα εγγόνια συγκεντρωμένα ! 



3 σχόλια:

  1. συγκινηθηκα παρα πολυ Γιωτα μου!
    ευχομαι να τον θυμαστε παντα με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να'στε καλά να τον θυμάστε φίλη μου... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :( Δύσκολοπράγμα η απώλεια αγαπημένων ανθρώπων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις