Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

Χρόνια πολλά στην μαμά μου! Χρόνια πολλά και σε μένα!

Γεννήθηκα και αντίκρισα έναν γαλάζιο ουρανό. Στον ουρανό μου πάντα ήσουν ήλιος και κρατούσες το φως για να μην σκοτεινιάσει και φοβηθώ.

Το πρώτο μου φόβο έδιωξε το άγγιγμα σου και η αγκαλιά σου ήταν, είναι και θα είναι πάντα καταφύγιο για μένα.

Στο χαμόγελο σου η καρδιά μου αναγνωρίζει την θαλπωρή του σπιτιού και στα μάτια σου η αγάπη μού χαμογελά.

Με ένα φιλί σου πάντα διώχνεις τον πόνο μου και με μια λέξη σου καθησυχάζεις τις ανησυχίες μου.

Πάντα σε θαύμαζα και πάντα θα σε θαυμάζω, είσαι το πρότυπο μου. Θυμάμαι που γέλαγες όταν σου έλεγα πιο μικρή “πες μου μανούλα, εσύ θα ξέρεις. Οι μαμάδες τα ξέρουν όλα”.

Ξέρω πως όσο και αν μεγαλώνω για σένα πάντα θα είμαι η κορούλα σου και πάντα θα ανησυχείς, θα φοβάσαι και θα παραφυλάς για να με προστατεύσεις.

 Η λέξη μητέρα αρχίζει με το γράμμα “Μ” για το διαρκές “μη” που θα χρησιμοποιεί για να αποτρέψει το παιδί της από κινδύνους και κακές συνήθειες και τελειώνει με το γράμμα “Α” για την αγάπη που την διακατέχει προς το παιδί της.

Για μία μάνα ο χρόνος σταματά. Όσο και αν μεγαλώνει το παιδί της,  εξακολουθεί να φοβάται και να αγχώνεται για το μέλλον, την υγεία, την ευτυχία του.

Μια μάνα ξέρει αν μη τι άλλο να συγχωρεί αυτόν τον άνθρωπο στον οποίο έμαθε να περπατά, να μιλά, να ζητά, να γνωρίζει, να ελπίζει, να ονειρεύεται, να αγαπά. Το παιδί της. Για μία μάνα το παιδί της είναι ο θησαυρός της. Το καμαρώνει, το προσέχει, το θαυμάζει.

Η μάνα είναι καταφύγιο, είναι παρηγοριά, είναι συνοδοιπόρος, είναι στήριγμα, είναι φίλη, αδερφή, είναι πολλά που βλέπεις και άλλα που δεν θα δεις ποτέ.

Η μάνα είναι το σεντόνι που θα σε προστατεύει απ’ το κρύο, το αεράκι που θα σε δροσίζει απ’ την ζέστη, το παραμύθι που θα σε αποκοιμίζει τις νυχτιές και το χαμόγελο που θα φωτίζει την ημέρα σου.
Σε ευχαριστώ για όλα.

Σ’αγαπώ μαμά ❤

Η πιο γλυκιά λέξη “μαμά”.

<<Ο γιος μου είναι 22 μηνών για να μου πει ΄Σ αγαπώ και χρόνια πολλά αλλά θα μου  το εκφράσει με μια ζεστή και μεγάλη αγκαλιά! >>


3 σχόλια:

  1. Τι συγκηντιτικη αναρτηση,,
    Χρονια πολλα σε σενα αλλα και στην μανουλα σου Γιωτα μου..
    Να ειστε παντα καλα ..
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και στις δυό σας!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά αυτό το ''η μαμά μου τα ξέρει όλα'' το πιστεύουν όλα τα παιδάκια!!Η μαμά μας είναι η super ηρωίδα!!
    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου!Ό,τι πρέπει για να τιμήσει τις μαμάδες!Χρόνια Πολλά σ' εσένα και στη μαμά σου!
    Ανθη http://florewritesabout.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις