Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014

Ε ναι έγινα 29!!

Σήμερα είναι τα γενέθλια μου .   Κλείνω τα 29! 


Σήμερα γιορτάζω και είμαι χαρούμενη! Έχω την οικογένεια μου, έχω τον αντρουλη μου, το παιδάκι μου, εχω την υγεία μου δόξα τω Θεό, και είμαι καλά! Πολλά λεφτά δεν έχουμε αλλά αυτό δεν μας κάνει και  δυστυχισμένους ! 
Λοιπόν έχω ένα χρόνο για να έχω μπροστά το 2 στην ηλικία μου! 

τι να ευχηθω σε μένα;

να έχω την υγεία μου
να έχω ανθρώπους γύρω μου που με αγαπούν και τους αγαπώ
να είναι γεροί οι άνθρωποι μου, που υπεραγαπώ
να βρω μια δουλίτσα να μπορώ να λέω ότι συνεισφέρω και εγώ στο σπίτι! 
να γελάω περισσότερο 
να ονειρεύομαι
να ζω την κάθε στιγμή

αυτά τα λίγα 
άντε να πιάσουμε και το στοίχημα γιατί κάθε σαββατοκύριακο ο σύζυγος απογοητεύεται! 

σας φιλώ σας εύχομαι καλό Πάσχα






12 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστησεις! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να ειστε αγαπημενοι παντα! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια πολλά!!!!!! Σου εύχομαι οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν και ακόμα περισσότερες Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά , νά' σαι γερή και χαρούμενη τριγυρισμένη από τους ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν.
    ΦΙλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια σ πολλα κ ευτυχισμενα Γιωτακι. Ευχομαι ολες οι πιο πανω σου ευχες να γινουν πραγματικοτητα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια σου πολλα Γιωτα μου!
    ευχομαι να εισαι παντα ευτυχισμενη!
    να σαι χαιρονται οι δικοι σου ανθρωποι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είσαι πολύχρονη!!! και όλα αυτά που ζητάς να τα έχεις.
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστω για τις ευχές σας κορίτσια! Και εσείς ότι ποθέιτε! φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χιλιόχρονη και να χαίρεσαι ο,τι αγαπάς!!!
    Να 'σαι πάντα καλά με την οικογένειά σου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά, υγιή και ευτυχισμένα. και ό,τι άλλο αγαπάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονη κι ευτυχισμένη!..και από μένα να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές σου!Πάνω απ΄όλα υγεία σε σένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια σου πολλά με υγεια και πολυ τυχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις