Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

Βόλτα στην νέα παραλία της Θεσσαλονίκης

Μπορεί να πήγα θεωρητική κατεύθυνση αλλά δεν είμαι της θεωρίας, είμαι της πράξης πιο πολύ. Δυστυχώς δεν μπορώ να σας εκφράσω με πολλά λόγια και με μια καλή περιγραφή ούτε τις εκδρομές μας ούτε της βόλτες μας,  μόνο μπορώ να σας δείχνω εικόνες, και όπως λέγει μια λαϊκή ρήση μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις. Τώρα που ανοίγει ο καιρός οι βόλτες μας αυξάνονται, και είναι πολλές και καλές. Προχτές πήγαμε στην καινούργια παραλία της Θεσσαλονίκης και περπατούσαμε 3 ώρες. Ξεθεώθηκa, αλλά ήταν απολαυστική η βόλτα μας. Ξεκινήσαμε από Καλαμαριά και φθάσαμε λευκό πύργο και πιο πέρα. Είχε μια λιακάδα έναν ήλιο αφού με τα κοντομάνικα ήμουν. Η βόλτα μας απολαυστική . Σκοπός της ανάπλασης είναι  πως πρέπει να διαφυλαχθεί το γοητευτικότερο στοιχείο της Νέας Παραλίας της Θεσσαλονίκης, που είναι η ενιαία γραμμική πορεία  περιπάτου πλάι στον ανοικτό θαλάσσιο ορίζοντα, και  δεν επιχειρείται καμία προέκταση κατασκευών μέσα στην θάλασσα. Μακάρι



 Αυτά τα αερόστατα δεν ξέρω πως ακριβώς λέγονται πετούσαν συνέχεια από πάνω μας. Ο μικρός το κεφάλι συνέχεια προς τα πάνω το είχ ενω  ένα ζευγάρι παίζει με το σκυλάκι τους και ο δικό μας τους  παρακολουθούσε από μακριά


Το άγαλμα του  Μέγα Αλεξάνδρου αλλά και ο λευκός Πύργος


ψάχναμε να βρούμε το καλύτερο μπαλόνι και τελικά πήραμε το στρουφακι


δεν μας έφτανε το πρωί που πήγαμε, ξανά πήγαμε και το βραδάκι. 


 ελπίζω αυτή η παραλία να μείνει ως ένα εργό τέχνης για την Θεσσαλονίκη....
και συνεχίζω προχτές για μια ώρα ήταν η ώρα της γης και σβήσαμε τα φώτα στο σπίτι μας, στο χωριό μου όμως (δεν ήμουν) αλλά μου στείλανε μια φωτογραφία κατέβηκαν στην πλατεία του χωριού και σχημάτισαν  με ρεσω κεράκια το νούμερο 60 που συμβολίζει τα 60 λεπτά


και σήμερα τελευταία μέρα του Μάρτη θα βγάλουμε τον Μάρτη που βάλαμε μανα και γιος και θα τον αφήσουμε στα κλαδιά ενος  δέντρου  ώστε να έρθουν τα χελιδόνια και να πάρουν τον Μάρτη μας


  σας φιλώ καλή σας μέρα

3 σχόλια:

  1. Τι ομορφες φωτογραφιες! Πρεπει συντμα να την κανουμε λι εμεις αυτη τη βολτα. Ελπιζω η δουλεια κ ο καιρος να μας το επιτρεψει.
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η παραλία με τις φωτογραφίες σου κι είστε τυχεροί που την έχετε!Είχα την τύχη και την χαρά να την περπατήσω τα περασμένα Χριστούγεννα!
    Να 'σαι πάντα καλά και καλές βόλτες!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ετσι φιλη μου!
    να περνατε ομορφα ευχομαι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις