Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Άνοιξη...Επιτέλους...

Καλημέρα, τι κάνετε;; Χάθηκα. Το ξέρω πέρασαν σχεδόν 2 μήνες, από τότε που σας έγραψα τελευταία φορά. Τι να σας πω.ΤΟ  laptop χάλασε 3 φορές και πληρώσαμε 170 την πρώτη 50 την δεύτερη και 40 την τρίτη φορά. 260 ευρώ στο σύνολο.  Δεν αγοράζαμε καλύτερα ένα καινούργιο laptop.. ;;
Έχω χαθεί από την blogοσφαιρα, δεν ξέρω ποιες είσαστε ακόμα εδώ και ποιοι φύγατε. Σας έχασα και με χάσατε...
Ο μικρός μου 20 μηνών σχεδόν ζωηρευει πάρα πολύ. Πλέον εκεί που έλεγα ότι αφού περπατάει τώρα μπορώ 5 λεπτά να πάω στη κουζίνα και να μαγειρέψω με την ησυχία μου. Και όμως όχι. Μια μέρα πήγα κουζίνα και ακούω ένα μπαμ . Είχε πέσει από την καρέκλα και έφαγε τα μούτρα  του. Την άλλη βγήκα στο μπαλκόνι και ανέβηκε πάνω στο καπάκι της τουαλέτας και πατούσε το καζανάκι και μόλις με είδε που έμπαινα στο μπάνιο έκανε μια απότομη κίνηση και έπεσε. Ευτυχώς όλα περνάνε και αυτά θα συμβαίνουν. Ο μικρός μας έχει αρχίσει και λέγει κουβέντες.  Το μαμά μπαμπά πάππους εντάξει αυτά τα λέμε εδώ και πολύ καιρό. τώρα κάνει όλους τους ήχους από τα ζώα. Αυτό το διάστημα το έχω ρίξει στο διάβασμα. Το βιβλίο τελικά με ταξιδεύει σε άλλο κόσμο και  παρασύρομαι μαζί του. Για το σπίτι των σκιών δεν έχω λόγια...είχε γίνει μια αυτοκτονία στις πρώτες 40 σελίδες και από εκεί και μετά διάβαζα έστω και 2 και 3 σελίδες όπου βρισκόμουν για να μάθω την αλήθεια.  γιατί αυτοκτόνησε ο περιβόητος Κωνσταντίνος...και τελικά έφτασα στις τελευταίες 20 σελίδες για να μαθω ότι ήταν στημένη δολοφονία...ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ,  αυτή είναι η μαγεία του βιβλίου...

Μπήκε και η άνοιξη επίσημα σήμερα μου το θύμισε το google, η άνοιξη είναι μια εποχή που με γεμίζει αισιοδοξία και διάθεση για αλλαγές.οι ηλιόλουστες μέρες  σηματοδοτούν την την αισιοδοξία  και την ανανέωση. είναι η εποχή που  θέλω να είμαι κοντά στη φύση , έξω στον ήλιο και να με ταξιδεύει, η ανεβασμένη θερμοκρασία.η άνοιξη  συμβολίζει την ανανέωση και την ελπίδα και γενικά νιώθω παντα μια ψυχική αναστάτωση (παίρνουν τα μυαλά μου αέρα).!!! εμεις βάλαμε και Μάρτη μανα και γιος, ο καιρός έχει ανοίξει αρκετά, τα βράδια ανάβουμε μονo για 2 ώρες και μετά καθόμαστε χαλαρά στο σπίτι, αλλά συγχρόνως έχουν αυξηθεί και οι βόλτες μας. στο cosmos συνέχεια πηγαίνουμε έχει καθημερινά δραστηριότητες για το παιδί. Χτες  πήγαμε και ψωνίσαμε κάποια ρουχαλάκια για το μικρο πουκαμισάκια παντελόνια μπλούζες και παπούτσια, για το Πάσχα να είναι έτοιμος.
Επίσης αποφάσισα το καλοκαίρι αν  το θέλουν και οι συγκυρίες να δουλέψω,, τα πράγματα δυσκολεύουν συνέχεια, και έτσι αποφάσισα να κατέβω Χαλκιδική και να δουλέψω εποχιακά κάπου για 2 ή 3 μήνες φυσικά και για παραπάνω.  
Μακάρι, 
αυτά τα νέα μου, δεν έχω και κάτι ιδιαίτερο, ησυχία και ηρεμία. καλή σας μέρα και υπόσχομαι να είμαι πιο συνεπής.....

περιμένω  την καλημέρα σας....

1 σχόλιο:

  1. μου ελειψες!!!
    σε σεκφτομουν εντονα!
    καλως ηρθες!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις