Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014

Εκπτώσεις...


Πριν 6 χρόνια τέτοια εποχή την περίμενα πως και πως {όχι την εξεταστική μου } αλλά τις εκπτώσεις.
Ήμουν καλή φοιτήτρια και συνεπής και κατάφερνα κάθε χρόνο για 5 χρόνια να παίρνω 1000 ευρώ από το δημόσιο ,  {{επειδή περνούσα κάποιο όριο μαθημάτων}}. 
Έτσι λοιπόν κάθε χρόνο τέτοια εποχή 2004,5,6,7,8 περίμενα μετά τις γιορτές να πάρω το 1000 αρικο και να κατέβω Θεσσαλονίκη και  να αμολυθω  στην αγορά. COSMOS   Τσιμισκή Εγνατία Βασιλής Όλγας Αριστοτέλους. Πω πω τι θυμήθηκα τώρα. Τι εποχές τι χαρά τι ανεμελιά, και πάντα αγόραζα ότι τραβούσε η ψυχή μου. Πήγαινα για 3 μέρες έμενα  σε μια φίλη μου και την άλλη μέρα ξανά τα ίδια. Βόλτες . Γυρνούσα στην φοιτητουπολη  γεμάτη τσάντες,!!!! 


Σήμερα 2014. Χτες 18-1-2014  πήγαμε cosmos οι τρεις μας. Χαμός γινόταν. Κόσμος πολύς. Πολλά παιδάκια τρέχανε πέρα δώθε, μαζί τους και ο δικός μου. Όμως η διαφορά είναι ότι όλος ο κόσμος ήταν έξω από τα μαγαζιά όπως βλέπετε και από τις φώτο μόνο κοιτούν, δεν μπαίνουν, και οι εκπτώσεις τρελές 40%,  50%,  60%


Η αγορά είναι νεκρή ΄οπως και να το κάνουμε όσες εκπτώσεις και να κάνουν, και 80 και 90% ο κόσμος είναι μετρημένος στα δάκτυλα. Πλέον οι αγορές είναι για λίγους. Και μπορεί στα χωριά ή ανεργία και η κρίση να μην χτύπησε από την αρχή του μνημονίου 2010, τα τελευταία  2 χρόνια ήρθε και στα χωριά. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. Όλα τα μαγαζιά με πολύ ωραίες βιτρίνες αλλά... άδεια
έτσι και εμείς 

το μόνο που πήραμε ήταν παπούτσια για τον μικρο μας μια φόρμα και  ένα τζιν. 

εμείς οι μεγάλοι την επόμενη φορά.

καλή σας μέρα 







3 σχόλια:

  1. 1000€ κάθε χρόνο από το δημόσιο???? Και εγώ ξεφτέρι θα ήμουνα με τέτοιο deal!

    Πάντως εκτός από την ανεργία και την ελλειψη χρημάτων ,εάν κρίνω από εμένα, υπάρχει και άλλο πρόβλημα. Τα τελευταία χρόνια είχαμε γίνει υπερκαταναλωτικοί. Εγώ τουλάχιστον έχω στη ντουλάπα μου ένα εκατομμύριο παλτό, παπούτσια, ρούχα... Δε βρίσκω πια λόγο να ψωνίσω και άλλα. Από ότι έχω συζητήσει αυτό ισχύει για τους περισσότερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι όταν έχει εκπτώσεις, δεν έχω λεφτά. Χαχα! Έχεις βραβειάκι! Αν θέλεις πέρνα από το blog μου!
    http://www.syllegw-stigmes.gr/2014/01/tag-11-11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το λέγανε από παλιά:"Τα όνειρα κοστίζουν ακριβά!"Εκπτώσεις λοιπόν και στα όνειρα.Δωροβραβειάκι πέρασα να σου δώσω κι εγώ.Μεγάλη μου χαρά να το παραλάβεις!Κι έτσι με τη διπλοβράβευση ελπίζω να σου διώξαμε κάθε παράπονο!χαχααα!Να 'στε πάντα καλά και να χαμογελάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις