Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Χρόνια σου πολλά Μαμά

Σήμερα γιορτάζει  ένα άτομο που το αγαπώ πολύ αλλά δεν το δείχνω, και την νευριάζει αυτό. Ενα άτομο που με συμβουλεύει που με βοηθάει, μου με κρίνει συνέχεια, που όλη την ώρα μου κάνει παρατηρήσεις προς το καλυτερο, και όλη την ώρα την φωνάζω και την κάνω κριτική και εγώ, αλλά ξέρει ότι την αγαπώ, και οπως είπαμε δεν την δείχνω την αγάπη μου στην μητέρα μου, που σήμερα γιορτάζει και της εύχομαι ολόψυχα να είναι γερή δυνατή να στέκεται στα πόδια της, ώστε να εχει κουραγιο να κυνηγάει τον εγγονό της. 



Μαμά χρόνια σου πολλά, 

7 σχόλια:

  1. χρονια πολλα Γιωτα μου!
    να τη χερεσαι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια πολλά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη χαίρεσαι!!!! Πέρνα να πάρεις ένα βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τιμα το χριστουγεννιατικο βραβειο. ευχαριστω

      Διαγραφή
  4. ευχαριστω κοριτσια να ειστε καλα. κια σε σας ευχομαι οτι καλυτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά..να την χαίρεσαι..να σε χαίρεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις