Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου 2013

Δώρα μικρής αξίας, είναι μεγάλα αν δίνονται με αγάπη

  Η πρωτοχρονιά είναι σε απόσταση αναπνοής και οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει. Όλη μέρα τρέχω να αναλάβω το γιορτινό τραπέζι μιας και Χριστούγεννα κάναμε μόνοι μας λόγω ίωσης, έτσι πρωτοχρονιά θα είμαστε με την οικογένεια μου και έχω αναλάβει το μενού για την πρωτοχρονιά. Τρέχω όμως να αγοράσω και  δωράκια για τους ανθρώπους που αγαπάω, δώρα μικρής αξίας που όμως θα τα δώσω με αγάπη. Πόσο όμορφο είναι να κάνεις δώρο και να παίρνεις. Πολύ ωραίο το συναίσθημα η ανταλλαγή δώρων. Θυμάμαι στα παιδικά μου χρόνια κάθε Χριστούγεννα στο φροντιστήριο  αγγλικών που πήγαινα κάναμε ανταλλαγή δώρων και χαιρόμουν πάρα πολύ για το δώρο που κέρδιζα. Λοιπόν είναι ωραία η διαδικασία που μπαίνω κάθε χρόνο στο να διαλέγω τι δώρα θα πάρω. Πλέον όμως οι εποχές είναι δύσκολες και δεν μπορείς να αγοράσεις ακριβά δώρα. Οι καλές εποχές τελείωσαν. Πιστεύω ότι μόνο και μόνο που κάποιος μπαίνει στη διαδικασία να αφιερώσει χρόνο για σένα και να σκεφτεί τι δώρο να σου πάρει είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα.  Εδώ μέσα στην blogoσφαιρα υπάρχουν πολλά κορίτσια που φτιάχνουν καταπληκτικά πράγματα είναι χρυσοχερες, μακάρι να μπορούσα να έφτιαχνα και εγώ κάτι χειροποίητο  όμως δεν το κατέχω αυτό το θέμα. 
Γιαυτό λοιπόν τη πρωτοχρονιά ας χαρίσουμε στα αγαπημένα μας πρόσωπα μικρά δωράκια που όμως είναι μεγάλα αν δίνονται με αγάπη. 

παρακάτω θέλω να σας παραθέσω τη λίστα μου που έχω ετοιμάσει για να πάρετε ιδέες και εσείς. 

  • ένα ζευγάρι γάντια ή κασκόλ ή σκουφάκι στην φίλη μου
  • ένα καβουρακι καπέλο για τον πατέρα μου
  • κάλτσες πολύχρωμες για τις αδερφές μου
  • γλυκά του κουταλιού για τη μητέρα μου(είναι γλυκατζου)
  • πιτζάμες για τον άντρα μου
  • μια ρόμπα για εμένα. 
  • κραγιόν και μια μάσκαρα στην κολλητή μου 
  • ένα ζευγάρι παντόφλες στα ξαδέρφια μου
  • μία κούπα για την γειτόνισσα, να πίνει το καφέ της και να με σκέφτεται
  • ένα βιβλίο που σίγουρα θα το διαβάσουν όλοι. Θα περάσει από πολλά χέρια. 




 Ξέρω δεν είναι πρωτότυπα αλλά είναι χρήσιμα και δεν θα πάνε χαμένα, έτσι κάποια στιγμή θα τους χρειαστούν και τότε θα με θυμηθούν. Κάντε αυτή τη μικρή κίνηση και το δώρο σας κάποιοι θα το εκτιμήσουν και θα γίνει ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερο δώρο. 
εγώ να σας ευχηθώ να περάσετε όμορφα στις γιορτές, να έχετε θετική σκέψη και ενέργεια 
Καλή πρωτοχρονιά σε όλους. 



6 σχόλια:

  1. Γιώτα μου τι όμορφες οι ιδέες σου με τα δωράκια για τους αγαπημένους σου. Έτσι είναι μικρά τα δωράκια έχουν μεγάλη αξία όταν η αγάπη και η σκέψη είναι αυτή που μετράει. Θυμάσαι τι είχα γράψει για τις κούπες; Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χαρίζεις. Το δέχομαι με μεγάλη χαρά και σου εύχομαι ο νέος χρόνος να σε γεμίσει τις πιο αναπάντεχες και ευχάριστες εκπλήξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιωτα, τις θυμαμαι τις κουπες. ειχες δωσει αρκετες. Σου ευχομαι καλη χρονια

      Διαγραφή
  2. Γιιωτα μου μου αρεσαν οι ιδεες για τα δωρακια! και οσα ανεφερες για αυτα! συμφωνω αολυτα!
    ολυ ομορφο το βραβειο! να το χαρει το μλοκακι! φιλακια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κικη μου, μικρα καθημερινα δωρακια που θα ειναι χρησιμα σε ολους. φιλακια και σε σενα

      Διαγραφή
  3. Μια αγκαλιά, ένα ζεστό φιλί, ένα χαμόγελο!!!
    Ανεκτίμητα δώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΄Δεν έχει σημασία το δώρο ακριβό ή φτηνό, αλλά η σκέψη....συμφωνώ μαζί σου...και η λίστα σου μου άρεσε, ειδικά τα βιβλία , μου αρέσει το διαβασμα εχω πολλά βιβλία...
    η εικόνα για το καλύτερο μπλοκ μου άρεσε
    παω να γνωρισω το μπλοκ
    καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις