Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικες γωνίες

Καλησπέρα , τι κάνετε;  Πως πάτε από κρύο;  Εμείς εδώ αρκετό. Και είναι και τσουχτερό.Μετά από ένα μήνα γρίπης  οικογενειακως, είπαμε να πάμε μια βόλτα , γιατί το μικρούλης μας έξω έχει να βγει πολύ καιρό.
 
Αποφάσισα , να συμμετέχω και εγώ σε έναν διαγωνισμό με αγαπημένες χριστουγεννιάτικες γωνίες. Το διαγωνισμό τον διοργανώνει  http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html  η Άννα ,ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕς ΕΔΩ  με αγαπημένες χριστουγεννιάτικες γωνίες,  και θα σας δείξω  τις δικες μου γωνιες, απο  το φετινό στολισμό!

Αυτό είναι το δεντράκι το ηλεκτρικό το έχουμε μέσα στο δωμάτιο του μικρού {4 φορες το εριξε πανω του}

 ο αη Βασίλης μας που όταν περνάμε από μπροστά του μας κάνει χοχοχοχοχ  
 το δέντρο της γειτόνισσα μου. 
 και το δέντρο μας. 
σας αρέσουν;;;;

επίσης προχτές ήρθε η πεθερά μου στο σπίτι και μου έφερε ένα δωράκι.  Ηταν 3 δελφινάκια 2 μεγάλα και ένα μικρότερο, αλλά το ζιζάνιο το μικρο μας το ένα το έσπασε, και έτσι έμειναν 2. 
Αυτή τη φώτο θα την αφιερώσω στοΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
επίσης   Ο ΚΟΣΜΟς ΤΗς ΓΝΩΣΗΣ   με προσκάλεσε σε ένα διαγωνισμό με θέμα χειμωνιάτικο τοπίο. και επειδή μου αρέσει πολύ η φύση θα συμμετέχω και εγώ. 
αν θελετε παρτε και εσεις μερος.  περισσοτερες πληροφοριες εδω


σας φιλω καλο ξημερωμα












11 σχόλια:

  1. Και του χρόνου με υγεία!!! Τι κουκλί είναι αυτό στη φωτογραφία!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη μου, και του χρόνου, με υγεια.

      Διαγραφή
  2. Kαι του χρονου,κουκλι το μωρο γερο να ειναι ,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΗ ΚΥΠΡΟ... ΠΩ ΠΩ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙΑ
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ..ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣ ΤΩΝ ΧΙΟΝΙΩΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ
    ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΜΟ ΣΑΣ - ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
    ΕΧΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΕ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δελφινακι μου γλυκο, θελω να παρω μερος σε ολους τους διαγωνισμους που εχουν τα blogs αλλα αυτη η ελλειψη χρονου, δεν με αφνηνει να κανω τιποτα, και φυσικα και ο μικρος μου δεν με αφηνει, να σε καλα που μου τα υπενθυμισες

      Διαγραφή
  4. Να ζήσει και να τον χαίρεσαι τον κούκλο σου!!!Πολύ όμορφες όλες οι γωνίες με τα δεντράκια!Και του χρόνου να 'στε καλά να ξαναστολίσετε!!!Χαρούμενο Σαββατοκύριακο να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου νικο μου, και εσεις να ειστε γεροι να να στολισετε και του χρονου. σου ευχομαι υγεια και καθε ευτυχια. καλο σου βραδυ

      Διαγραφή
  5. μα τι ομορφος που ειναι!
    να τον χερεσται!
    και του χρονου με υγεια!

    καλη εβδομαδα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω όμορφες φωτογραφίες! Και του χρόνου... με περισσότερη ευτυχία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις