Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

Ο μήνας των σιροπιών

Καλημέρα, τι μου κάνετε;;;   Ο μικρός μας αρρώστησε πρώτη φορά στους 16 μήνες. Έβγαλε  σπυράκια σε όλο του το σώμα, μάλλον κάτι τον πείραξε.Η παιδίατρος μας έδωσε σιρόπι.Δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε την θεραπεία, έκανε πυρετό για 2 μέρες, πήραμε άλλο σιρόπι, για να πέσει ο πυρετός, και μόλις είπαμε άντε έπεσε, μας ξεκίνησε ο βήχας.Στην αρχή απαλός, και μετά δυνατός, σε σημείο , που να πνίγεται το παιδί, πήραμε και τρίτο σιρόπι, και σήμερα που σας γράφω ο βήχας έχει απαλύνει αλλά έχουμε καταρροή   ΄΄μιξες΄΄ , και δεν μας φτάνει , από χτες είμαι άρρωστη με πυρετό συνάχι κόμπο στο λαιμό μια βραχνάδα στη φωνή και τρελό πονοκέφαλο.Και σήμερα ο σύζυγος, τα ίδια συμπτώματα.
απλά, κολλήσαμε. Αχ τι ωραία, θα μας νταντεύει ο  μικρός. Χιχιχι
Παντως τι διαφορά με την Αθήνα την διακρίνω τώρα σε ότι αφορά το καιρό. Τόσα χρόνια στην Αθήνα, δεν φορούσα ούτε κασκόλ ούτε γάντια ούτε από τα πολύ χοντρά μπουφάν. Το κρύο ήταν υποφερτό. Εδώ στην  Θεσσαλονίκη από τις 4 το απόγευμα δεν μπορείς να βγεις ξεθαρρεμένος έξω. Το κρύο σε τρυπάει στα κόκαλα, και θέλω διπλό μπουφάν, κασκόλ και γάντια για να βγω. 
{ Χτες ο Άγιος Αντρέας μας βοήθησε να μην γίνει το κακό},  δεν θέλω να πω περισσότερα}
Τέλος να ευχηθώ καλή δύναμη στην γειτόνισσα μου Άννα που αυτή τη στιγμή φεύγει από το σπίτι, χωρίζει με τον άντρα της, έχοντας 2 κοριτσάκια.  Επώδυνο, σκληρό δεν θέλω να μου συμβεί. 
Δεν ξέρω τον λόγο που χωρίζουν, αλλά συνήθως στο σπίτι μένει η μανα με τα παιδιά, και φεύγει ο άντρας, σε αυτή την περίπτωση γίνεται το αντίθετο.   Άννα καλή δύναμη και καλό ξεκίνημα σε  ότι κάνεις. 

9 σχόλια:

  1. να ευχηθώ περαστικά σας, και όλα τα άλλα περνάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύσκολα μπήκε καλή μου Γιώτα αυτός ο μήνας!Εύχομαι καλή και γρήγορη ανάρρωση και να κλείσει χαρούμενα κι ευτυχισμένα αυτός ο τελευταίος μήνας του χρόνου!Κι όσο για τη γειτόνισσά σου καλή δύναμη και στους δυο... κανένας μεγάλος άλλωστε δεν πάει χαμένος... τα παιδιά την πληρώνουν συνήθως σε βάθος χρόνου!Φιλιά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Νικο, ευχαριστω πολυ, ελπιζω να κλεισει χαρουμενα ο χρονος. καλο βραδυ

      Διαγραφή
  3. Α, καταρχάς μεγάλη μου τιμή για το βραβείο! Δεν το περίμενα, η αλήθεια είναι αυτή!
    Πολλά Ευχαριστώ!!!
    Για τα υπόλοιπα, εύχομαι γρήγορη ανάρρωση και ο νέος μήνας να είναι ο πιο όμορφος του χρόνου!
    Για τη γειτόνισσα, άστα! αυτά είναι πολύ δύσκολες καταστάσεις που όμως θα ξεπεραστούν αρκεί και οι δυο γονείς να είναι κοντά στα παιδιά!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο μηνα Μαρακι, καλως να δεχτεις το βραβειακι σου

      Διαγραφή
  4. καλημερα και καλο μηνα γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό μήνα , περαστικά σε όλους σας...ο Αγιος Ανδρέας και όλοι οι αγιοι πάντα να μας προσέχουν...ευτυχώς σας βοηθησε..να ανάψεις κεράκι (με όλο το θάρρος το λέω)καλή δύναμη στη φίλη σου...όμορφη Θεσ/κη....το γνωρίζω το μπλοκ συλλέγω στιγμές , καλή η επιλογή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις