Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2013

Απολογισμός της χρονιάς που φεύγει για το 2013


Λίγο πριν φύγει η χρονιά, θέλω να κάνω τον απολογισμό του 2013. Ήταν μια χρονιά με πολλά σημαντικά πράγματα με πολλές χαρούμενες, γλυκές ,όμορφες, στιγμές και σαν γενική εικόνα θα έλεγα ότι το 2013 ήταν μια από τις καλύτερες χρονιές μας. Όμως σε έναν χρόνο σε 365 μέρες σίγουρα θα υπάρχουν και κακιες στιγμές, που ήταν τόσο κακιες που λέγω βρε παιδί μου έγιναν αυτά τα πράγματα για να ταρακουνηθω λιγάκι.Φυσικά παρακάτω θα σας εξηγήσω τι εννοώ, φέτος έγιναν πολλά καλά και όμορφα πράγματα, και θα τα απαριθμήσω με τη σειρά που έγιναν:

  • ορκίστηκε ο σύζυγος στην δουλειά του και είναι μόνιμος, βασικά στην Ελλάδα που ζούμε τίποτα δεν είναι μόνιμο πλέον. 
  • έγινε ο θρησκευτικός μας γάμος 
  • βαπτίσαμε το μπέμπη μας 
  • ορκίστηκα, επιτέλους μετά από 3 χρόνια που τα είχα παρατήσει όλα. Πήρα το πτυχίο μου, όχι ότι με χρησιμεύει πουθενά, ίσα ίσα στολίζει μια γωνία του σπιτιού μου αλλά αν δεν το έπαιρνα δεν θα ησύχαζε η ψυχή μου, γιατί πραγματικά είχα τελειώσει και δεν πήγαινα 3 χρόνια περίπου να παρουσιάσω την εργασία μου. 
  • πήραμε μετάθεση και ήρθαμε στη Θεσσαλονίκη. Η Αθήνα μου φαινόταν ξένη πόλη 
  • πήγαμε γαμήλιο ταξίδι στη Κέρκυρα 
  • και όλο το καλοκαίρι κάναμε πολλές εξορμήσεις Ναύπλιο, Κόρινθο, Και φυσικά Χαλκιδική 
  • γνώρισα καινούργιους ανθρώπους 


τα 4 πρώτα είναι πολύ σημαντικά τα υπόλοιπα είναι όμορφα και γλυκά πράγματα.


Όμως έχουμε και δύσκολες καταστάσεις στην αρχή έλεγα να σας τα περιγράψω, όπως ακριβός συνέβη, αλλά όχι δεν θέλω να τα ξανά θυμηθώ, αν και τα έχω γραμμένα σαν πρόχειρο δεν θέλω να τα δημοσιεύω. Θα σας τα πω όσο γίνεται περιληπτικά.

Στις 30 Ιανουαρίου στην Αθήνα μπήκαν κλέφτες στο σπίτι μας, για καλή μου τύχη για κλάσματα δευτερόλεπτου πρόλαβα και τους είδα και μόλις με είδαν πήδηξαν από το παράθυρο, από που μπήκαν.

Την ίδια μέρα η μοίρα αν θέλεις ή σύμπτωση αν θέλεις πες το, στη Χαλκιδική μπήκαν κλέφτες και έκλεψαν το μαγαζί των γονιών μου αξίας 10.000 ευρώ. Φυσικά και δεν βρήκαν τίποτα η ασφάλεια γιατί ήταν οργανωμένο το έγκλημα. Κλέφτες ίδια μέρα στην ίδια οικογένεια, η μια στην Αθήνα Ελευσίνα και η άλλη στη Χαλκιδική. πείτε το απλή σύμπτωση. Και συνεχίζουμε... 1 Δεκεμβρίου πάλι ήμουν μόνη μου με το μικρο μου, αυτός έπαιζε με τα παιχνίδια του και εγώ βγήκα στην είσοδο να συμμαζεψω τα παπούτσια. Αυτό ήταν, ήρθε και με έκλεισε τη πόρτα ο μικρός και με άφησε απέξω και αυτός μέσα στο σπίτι. Από εκεί και μετά ούτε οπτική επαφή είχα ούτε τίποτα. 40 λεπτά κράτησε όλο το μαρτύριο μέχρι να ανοίξουμε την πόρτα.Κλειδαραδες και μέχρι και η πυροσβεστική ήρθε για να σπάσουμε τη πόρτα! Και ο μικρός από μέσα σπάραζε στο κλάμα και φώναζε μαμά! Είχε καταλάβει τι είχε κάνει! και εγώ απέξω προσπαθούσα κλαίγοντας να βρω τρόπο να πηδήξω από το παράθυρο της πολυκατοικίας στο μπαλκόνι μου!Τελικά όσο η πυροσβεστική προσπαθούσε να βρει το σπίτι μας ήρθε ο σύζυγος από την υπηρεσία με τα κλειδιά και άνοιξε!

Σας τα είπα όσο πιο σύντομα μπορούσα. Θα μου πείτε υπάρχουν και χειρότερα, όμως όταν τα ζεις εκείνη τη στιγμή τρελαίνεσαι.

11 μέρες έμειναν ακόμη, για να τελειώσει η χρονιά, και αυτό που διαλέγω ειναι αυτές οι όμορφες και γλυκές στιγμές που πέρασα πολύ ωραία με ανθρώπους που αγαπώ. Οι κακιες << ξουτ ξουτ>>.


και φυσικά πρέπει να θέσω νέους στόχους για το 2014. Στοχους απλούς και εφικτούς για τι τα απλά πράγματα είναι αυτά που μας κάνουν να χαμογελουμε. γι΄ αυτό



πρέπει να χαμογελάω περισσότερο
να περνάω περισσότερη και ουσιαστικότερη ώρα με τους ανθρώπους που αγαπώ
να μην αφήνω σε κανέναν να μου χαλάει τη διάθεση μου,
να ζω τη κάθε στιγμή με τον γιο μου και τον άντρα μου
να χάσω τουλάχιστον 15 κιλά
να αποκαταστήσω τις σχέσεις μου με κάποια άτομα που τα εκτιμώ
και να ΕΛΠΊΖΩ και να ΟΝΕΙΡΕΎΟΜΑΙ






σας εύχομαι να έχετε χαρούμενα Χριστούγεννα και να τα περάσετε με ανθρώπους που αγαπάτε.






φιλιά πολλά!!!

16 σχόλια:

  1. αχ φιλη μου!
    ενα ετος περικλειει τοσα πολλα!
    'ευχαριστω δυσαρεστα!
    ολα στο π[ρογραμμα ειναι!
    ευχομαι ολοψυχα το νεο ετος να σας φερει υγεια κυριως και οτι αλλο επιθυμειτε!
    φιλακι πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντως φιλη μου, υγεια πανω απ ολα. φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  2. Χαρούμενες κι ευτυχισμένες γιορτές να περάσεις κι ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι δεν κατάφερε ο παλιός.Υγεία πάνω απ' όλα κι όλα τ' άλλα βρίσκονται!Να 'στε πάντα καλά και να χαμογελάτε ακόμα και στα δύσκολα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εσυ νικο μου. σου ευχομαι οτι καλυτερο

      Διαγραφή
  3. χαρούμενα χριστούγεννα και σας ευχομαι οτι καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλές γιορτές αγάπη και να εκπληρωθούν όλες οι επιθυμίες σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλες γιορτες κουκλιτσα. καλα να περασεις στις γιορτες

      Διαγραφή
  5. Ξουτ ....τα κακα κοριτσι μου , μακρια σου να μεινουν και το 2014 να ειναι ονειρεμενο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου άρεσε η ιδεα της ανάρτησης απόλογισμός της χρονιάς...ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας όλα , καλά , κακά και νέους στόχους... όσα επιθυμείς εύχομαι ό νεος χρόνος να σου τα φέρει...καλά χριστούγεννα...καλές γιορτές...υγεία..αγάπη..καλή χρονιά
    αν και θα ξαναμιλήσουμε μάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστω πολυ Δελφινακι και σε εσενα ευχομαι καλες γιορτες. φυσικα θα τα ξανα πουμε . καλο σου βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλή χρονιά να έχουμε μόνο με καλές κι όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου βασω. οντως καλες γιορτες να εχεις

      Διαγραφή
  9. Κράτα τις καλές στιγμές και διώξε μακρυά τις άσχημες. Ωραίοι οι στόχοι σου για το 2014. Εύχομαι το 2014 να τους πραγματοποιήσεις. Πολλά φιλιά και καλώς βρεθήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σου χριστινα μου χρονια πολλα, τουλαχιστον να πραγματοποιησω τους περισσοτερους. φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις