Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Διάβασε ένα βιβλίο

 'Οταν τα λόγια στερεύουν , οι σκέψεις πληθαίνουν και βάναυσες σκέψεις σωπαίνουν αργά αργά. 
Εκεί που τα λόγια στερεύουν και δεν έχουν κάτι  άλλο να πουν, παίρνουν τη θέση τους τα πιο έντονα συναισθήματα,  και τότε έρχεται ένα βιβλίο που μας κρατά συντροφιά και αφήνει τη φαντασία μας να πλανάται , να οργιάζει και να τρέχει.


Διάβασε ένα βιβλίο.!



6 σχόλια:

  1. καλο ταξιδι ευχομαι να εχεις με την ιστορια του βιβλιου.
    δεν το εχω διαβασει, οποτε δε μπορω να εκφερω γνωμη, ευχομαι ομως να το ευχαριστηθεις!
    φιλακια φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περιμένουμε εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο διαβασμα και καλο Σ/Κ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, μη μου μιλάς για διαβάσματα, γιατί δεν τα πάω καλά.Έχω ένα θέμα μ' αυτό.Ματιές μπορώ να ρίξω...Το βαριόμουνα από μικρό παιδί κι ακόμα ακούω στ' αυτιά μου το "διάβασε!" της μάνας μου!Χαίρομαι όμως που όλοι οι άλλοι καταφέρνουν και διαβάζουν χωρίς να τους κουράζει!Διιάβασέ το τουλάχιστον εσύ γλυκιά μου και πες μου την περίληψη!
    Να 'σαι καλά και καλό διάβασμα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω πολλά βιβλία σπίτι...μου αρέσουν τα βιβλία και το διάβασμα...ξεκουράζει..χαλαρώνει..μας ταξιδεύει όπως είπες και συ
    περιμενουμε τις εντυπώσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπώ τέτοιου είδους διάβασμα! Με ξεκουράζει, με ταξιδεύει... όπως γράφει και η Φίλη μου το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!
    Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι στη λίστα μου εδώ και πολύ καιρό και δεν έχω ακόμη καταφέρει να το πάρω να το διαβάσω ...αλλά δεν θα μου ξεφύγει! Μέχρι τότε, περιμένω να διαβάσω τις δικές σου εντυπώσεις!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις