Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2013

Μικρές στιγμές χαλάρωσης

Γεια σας τι κάνετε; Έχω εξαφανιστεί γιατί πλέον ο προσωπικός μου χρόνος είναι ελάχιστος ως μηδαμινός. Τα πρωινά δεν μπορώ να μπω καθόλου γιατί ο μικρός μου από το πρωί κάνει αμέτρητες ζημίες και εγώ από πίσω ακολουθώ, το μεσημέρι όταν κοιμάται συνήθως μαγειρεύω σιδερώνω καθαρίζω, το απόγευμα όσο είναι καλές οι μέρες βγαίνουμε καμιά βολτούλα και το βράδυ κυνηγιωμαστε στο σπίτι. Όταν κοιμηθεί κατά τις 10 με 11 το βράδυ εγώ πολλές φορές είμαι ήδη στο κρεββάτι πριν από το μικρο. Ρε κορίτσια εσείς που έχετε παιδιά πως τα βγάζετε πέρα;;;;;;;;



Τη προηγουμένη βδομάδα ήμασταν Χαλκιδική. ευκαιρεια για βόλτες και ξεγνοιασιά. Μας χάρισανε ένα σκυλάκι ράτσα δε ξέρω μόνο ότι είναι αρσενικό. Όνομα δεν του βρήκαμε ακόμα,αλλά λέμε για Άδωνις. Ο μικρός μας τρελάθηκε να το αγκαλιάζει συνεχώς





εδώ του λέγαμε να το χαϊδέψει και ο μικρός το χτυπούσε στο κεφαλακι του, μόλις του είπαμε ότι το σκυλάκι είναι καλό το πήρε αγκαλιά.






Όταν κατεβαίνω Χαλκιδική μου αρέσει να περπατάω το μεσημερακι στην παραλία μας. έτσι μια ηλιόλουστη μέρα κατεβήκαμε παραλία με το μικρο και η βόλτα ήταν καταπληκτική. σας είχα υποσχεθεί ότι θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες. αλλά όμως θα σας απογοητεύσω γιατί σας είχα πει ότι μου αρέσουν οι άγριες θάλασσες αλλά αυτές τις μέρες κάνει κάτι ωραίες ζέστες που ούτε άγριες θάλασσες ούτε άγριους ουρανούς μπορείς να πετύχεις,



η άδεια παραλία μας ο φωτεινός ήλιος και μικρά κύματα είναι αρκετά για να απολαύσετε τη θέα



εδώ κυνηγάμε μια γάτα, η οποία ήθελε να ησυχάσει και ο δικός μου την κυνηγούσε






και μια βραδινή βόλτα πάλι στην παραλία



δείτε ηλιοβασίλεμα









και τέλος σε αυτά τα νερά αν θέλετε βγάλτε παπούτσια και κάλτσες και πλατσουρίστε στα πεντακάθαρα νερά .




σας φιλω!!!











14 σχόλια:

  1. ΟΙ φωτογραφίες σου καθε φορα είναι απολαυστικές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ τι τέλειο που είναι το κουτάβι σας!!!!!! Θα κάνουν καλή παρεούλα με τον μικρούλη σου!!! Καλά για τη Χαλκιδική, τι να πει κανείς.. !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,καλή Κυριακή και καλό μήνα...Σου εύχομαι να βρεις τους ρυθμούς σου ...να περνάς όμορφα στην αγαπημένη σου Χαλκιδική (δεν έχω έρθει) πολύ γλυκούλης ο μικρός σου ,να τον χαίρεστε...μου άρεσε η φώτο με το ηλιοβασίλεμα μου αρέσει το ηλιοβασίλεμα . και η τελευταία φώτο με τη θάλασσα μου άρεσε πολύ.... Δεν είναι τυχαίο και το όνομα του blog μου -- delfinaki-sunset :)
    σ ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου να διαβάσεις όλες τις αναρτήσεις του Οκτωβρίου και επίσης σε ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη σου να δώσεις το βραβείο του μήνα στο φτωχικό μου...
    αγάπησα πολύ την εικόνα που διάλεξες , γιατί έχει το λιλά μου το αγαπημένο μου χρώμα (φαντάζουμε επίτηδες έτσι;) :)) με τη πρώτη ευκαιρία θα το κάνω ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ που πέρασες για να μου πεις πού να το βρω, το είχα βρει ήδη όμως...μην ανησυχείς..σ ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
    2. μου αρεσει πολυ το λιλα. η φωτογραφια παειι συμφωνα με τα δικα μου δεδομενα, απλως ταιριαξαμε στα χρωματα. σε φιλω

      Διαγραφή
    3. αα τι ωραία..χαίρομαι που συμφωνούμε στο χρώμα ,που σου αρέσει και σένα το λιλά ..

      και για τη διευκρίνιση του θέματος της εικόνας

      Διαγραφή
  4. Καταρχάς να σου πω ότι ο γιος σου είναι κούκλος και τρισχαριστωμένος!!!! Να τον χαίρεστε φιλενάδα!!! Όμως μην ξεχνάς να του επισημαίνεις ότι πρέπει να αγαπάει το σκυλάκι και ότι είναι ζωντανό και όχι παιχνίδι, γιατί σ'αυτή την ηλικία όπως είναι φυσικό τα παιδιά αντιμετωπίζουν τα ζώα σαν παιχνίδια με αποτέλεσμα να γίνονται οι... χειρότεροι βασανιστές τους:( Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα σούπερ! Πολλά φιλάκια, καλή δύναμη και ...καλή εβδομάδα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλεναδα τρισχαριτωμενος ειναι αλλα και ζιζανιο μεγαλο. αν τον εβλεπες πως τον αγκαλιαζε. το περασε για αρκουδακι. φιλια και σενα.

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτές οι παραλίες.Σήμερα που έβρεξε τις νοστάλγησα περισσότερο!
    Ο κούκλος σου πανέμορφος και να σου ζήσει!Τ' αγοράκια είμαστε απ' τη φύση μας ζιζάνια!αχαχα!
    Να 'στε όλοι καλά και συγχαρητήρια για τη βράβευση στο καλό κι αγαπημένο μας ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!Οι δημοσιεύσεις του είναι πάντα όμορφες και ξεχωριστές!Έχεις την καλημέρα μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όταν μπορείς έλα να δεις αυτό, σε αφορά, http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/11/top-5-6-syros-2js-cd.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ειδα δελφινακι, σε επισκεφτηκα νωριτερα, ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και για το διαλογο που καναμε. καλοταξιδο το νεο σου blog

      Διαγραφή
    2. σ ευχαριστώ , σε καλωσορίζω και εύχομαι να σου αρέσουν τα θέματα για την χώρα μου

      Διαγραφή
  7. Μπραβο μας πηγες βολτα στην ομορφη Χαλκιδικη και μου αρεσε οπως μου αρεσε που βραβευτηκε η καλη μου φιλη το δελφινακι. της αξιζει, καλα να περνας με το τρομερο σου γιο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις