Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

Μικρο αλλαγές στο σπίτι

Αυτές τις μέρες φιλοξενώ την αδερφή μου , να μου κρατήσει λίγο το παιδί να κάνω καμιά δουλεία της προκοπής.

εδώ στη Θεσσαλονίκη εδώ και 3 βράδια έχει αρκετή ψύχρα το βράδυ



και ανάβουμε τη τζακοσομπα μας, αχ η ζεστουλα πως αγαπιέται. πλέον δεν θέλω να βγαίνω βόλτες το απογευματάκι αλλά να κάθομαι στο σπιτάκι μου με την ζέστη μου. Τόσα χρόνια στην Αθήνα πάντων αναβαμε τέλος Νοέμβρη και όχι αρχές Οκτώβρη.


Είμαι σε μια φάση αλλαγών  στο σπίτι , παρόλο που έχω ενάμιση μήνα που μένουμε, 
Στο μπάνιο θέλω να κάνω κάτι να δώσω χρώμα, να δώσω ζωή. Το μπάνιο πιστεύω ειναι  ο ένας χώρος του σπιτιού που τον υποτιμάμε πολύ. Μη σας πω οτι κάποιοι τον ψιλοκάνουν και αποθηκούλα.

Η γιαγιά μου μέσα στο μπάνιο έχει τα κρεμμύδια της, της πατάτες της και τα σκόρδα της. για αρωματικό χώρου μου κάνουν τα σκόρδα.
Να σας πω σκέφτηκα να βάλω ένα βάζο μεγάλο με μακριά κλαδιά για να γεμίσω μια γωνία.









Χτες άλλαξα κουρτίνα μπάνιου έβγαλα τα δελφινάκια με την θάλασσα και έβαλα μια μώβ.






Εδώ είναι το πλυντήριο μου και από πάνω ο χώρος είναι άδειος. πάνω από την πρίζα θέλω να βάλω ένα ράφι τουλάχιστον να φύγουν αυτά που υπάρχουν στο πλυντήριο πάνω, ή μήπως να βάλω ένα ντουλαπάκι ;

Επισης μεσα στη κρεβατοκαμαρα μας βαλαμε 3 κουτια ξυλινα ανοικτα και τοποθετησα τα αρωματα μου










και έτσι όλα τα ψιλοπράματα μου ανέβηκαν στα κουτάκια.



καλημέρα!!

12 σχόλια:

  1. Οι αλλαγές σου μου αρέσουν πολύ τόσο στο blog όσο και στο μπάνιο σου και νομίζω ότι τα ραφάκια θα'ναι ότι πρέπει για πάνω απ'το πλυντήριο! Εγώ πάλι έχω ένα μεγάλο καλάθι και αυτό είναι μια καλή λύση! Πολλά φιλιά!!!!! Και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια βοηθησε με τι εννοεις καλαθι; καλαθι για ρουχα;

      Διαγραφή
  2. Πάρα ωραίο το blog σου!!

    Κι εμένα μου αρέσει το μπάνιο να είναι περιποιημένο. Έχω βάλει βάζο με λουλούδια, πολλά κεριά και κοχύλια!!

    Τα ραφάκια είναι πιο βολικά από τα ντουλάπια, νομίζω. Εγώ έχω ντουλαπάκια, αλλά θα προτιμούσα να είχα ράφια (κι αν είχα ράφια μπορεί να προτιμούσα τα ντουλάπια, είμαι λίγο ανάποδη) Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έγινε πολύ όμορφο το blog σου!Οχι ότι δεν ήταν και πριν,έτσι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι μικρές αλλαγές φέρνουν το φθινόπωρο!
    Εγώ να δω πότε θα κατεβάσω το στεφάνι με τα κοχύλια από την πόρτα :(
    Το πλυντήριο το 'χω αφήσει άδειο πάλι..με βολεύει μια ραφιέρα από τα ικέα με τέσσερα υφασμάτινα κουτιά όπου έχω όλα τα καθαριστικά κλπ.και δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίες οι αλλαγές στο μπλογκ! Μου αρέσει επίσης πολύ η κουρτίνα του μπάνιου! Τέλειο σχέδιο!
    Όσο για το πλυντήριο, το δικό μου είναι γεμάτο με πράγματα (κυρίως τα καλλυντικά μου)! Ένα ντουλαπάκι θα ήταν μια ωραία ιδέα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες αλλαγές! Είμαι κι εγώ σε φάση αλλαγών στο σπίτι και συγκεκριμένα στο δωμάτιο μου! Βαψίματα, αλλαγή θέσης επίπλων.... Καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ιστολόγιό σου το έντυσες όμορφα... μα, που βρίσκεται αυτές τις εικόνες κι έχω μόνο αυτές που δίνει ο μπλόγκερ;Φαίνονται σαν να ΄ναι ζωγραφιστές στο γυαλί του υπολογιστή!
    Όσο για το χώρο πάνω απ΄ το πλυντήριο θα ΄ταν καλύτερα νομίζω ένα μικρό και συμμαζεμένο ντουλαπάκι που να μη σου πιάνει και πολύ χώρο, αλλά και να μη φαίνονται τα πράγματα.Ελπίζω να βοήθησα κάπως... αν έγινα κατανοητός φυσικά!
    Καλό βράδυ κι ελπίζω να μην ενόχλησα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι ότι μόλις τώρα βρίσκω το όμορφο μπλογκ σου, οπότε δεν μπορώ να εκφράσω άποψη σχετικά με το αν είναι καλύτερο ή όχι από πριν. Παρά το γεγονός αυτό, εγώ το βρίσκω υπέροχο, όπως ακριβώς είναι τώρα :)
    Όσο για το μπάνιο, νομίζω ότι το ντουλαπάκι θα 'ταν η πιο βολική επιλογή, αλλά όπως κρίνει ο καθένας :)
    Να ΄χεις το πιο όμορφο βράδυ σου εύχομαι και καλή τύχη σε κάθε αλλαγή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! Μ' αρέσει το νέο... λουκ του μπλογκ σου, τόσο που δε θυμάμαι πώς ήταν πριν! Χα χα χα!
    Η κουρτίνα ωραία και φθινοπωρινή. Δεν ξέρω πόσο χώρο έχεις στο μπάνιο. Στο δικό μου, επειδή είναι πολύ μικρό, πάνω απ' το πλυντήριο έχω φτιάξει ντουλάπι και βάζω τις πετσέτες μας. Ωραία και τα ράφια αλλά σκονίζονται... Εξαρτάται, βέβαια, τι θες να βάλεις και τι σε βολεύει περισσότερο. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω ποπη . φαντασου τοσο πολυ σου αρεσε που ξεχασες το προηγουμενο backround .

      Διαγραφή
  10. Γεια σου νέα μανούλα...με γεια η αλλαγή στο μπλογκοσπιτάκι σου...πολύ μου άρεσε....ρομαντική , γλυκιά...θυμίζει παλιές καλές εποχές που μου αρέσουν ... όσο για το σπίτι δε ξέρω τι να σου πω...μόνο που κρίμα που έβγαλες την κουρτίνα με τα δελφινάκια (αν και δεν την είδα) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις