Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013

Απολαμβάνω την ηρεμία

Καθισμένη  στο μπαλκόνι απολαμβάνοντας ένα ποτηράκι λικέρ κουμκουάτ
 ηρεμώ από την τρέλα της ημέρας. Σκέφτομαι  από την ώρα που θα ξυπνήσω  ξεκινάνε οι δουλείες.  Τι θα μαγειρέψεις; Να πας για ψώνια,  στο φούρνο,  να πας και μια βόλτα το ζουζούνι σου,  έρχεσαι μετά να τα προλάβεις όλα. 
Αυτή τη στιγμή κοιμούνται όλοι, και επικρατεί μια ηρεμία, που την αγαπώ πολύ, παρατηρώ από το μπαλκόνι την γειτόνισσα που σκουπίζει την αυλή της, και 2 γάτες να περιφέρονται στα πόδια της.  Αχ δειτε! Δεν είναι υπέροχος  ο ήλιος έτσι;
 Μου αρέσει αυτός ο ήλιος , 
σε ζεσταίνει και δεν θέλεις να σηκωθείς,από την καρέκλα σου. Σε αγκαλιάζει και σε ζεσταίνει με τις ακτίνες του.  
Σκέφτομαι αύριο θα κατέβουμε στο πατρικό μας ξεκινάει η συγκομιδή της Ελιάς  και πρέπει να βοηθήσουμε όλοι. Θα μαζέψουμε αγγουράκι αλλά θα βγάλουμε και λάδι αγουρέλαιο. Ότι καλύτερο! 
 θα λείψω μια βδομάδα αλλά θα γυρίσω να σας πω τα νέα μου. 


παρεπιπτόντως έλαβα ένα βραβείο από την αγαπητή μου φίλη Μαρία <<πεθερόπληκτη>.  Φοβού την πεθερά. 

της έχω ιδιαίτερη αδυναμία, γιατί ειναι η πρώτη blogger  που ανακάλυψε το blog μου και έτσι ξεκίνησε μια αμοιβαία σχέση. 
Μαρία σ΄ευχαριστώ πολύ  για το βραβείο.Και σου εύχομαι ότι καλύτερο!

Φιλιά πολλά καλό Σαββατόβραδο.

5 σχόλια:

  1. καλές δουλειές στο χωριό και καλή επιστροφή....μου αρέσει και μένα η ηρεμία στο σπίτι και στη ζωή μου γενικά... να χαρείς το βραβείο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ΄ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!! Να έχεις πολλές στιγμές ηρεμίας!! Και, πέρα από την κούραση που φαντάζομαι πως έχει η δουλειά στην οποία αναφέρεσαι, να περάσεις καλά μέχρι να μας ξανάρθεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ηρεμία είναι απαραίτητη μέσα στην καθημερινότητά μας, πρέπει να γεμίζουμε τις μπαταρίες έτσι δεν είναι? :) Εγώ συχνά βάζω και μουσική και απολαμβάνω έστω και για λίγο! Να'σαι καλά γλυκιά μου, πολλά φιλάκια!!! ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρειαζεται η ηρεμια στη ζωη μας, πραγματικα και λιγο μονος σου θελεις να μεινεις. κατευθειαν νιωθεις αλλος ανθρωπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις