Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

Μία γρήγορη ελλειπής τουρτα

Καλησπέρα τι μου κάνετε; Πως ήταν το σαββατοκύριακο σας; Εμάς ήσυχο και με πολύ παιχνίδι με τον μικρο. 
Ήθελα να κάνω άλλη ανάρτηση αλλά μου προέκυψε άλλη στην πορεία. Χτες το απόγευμα η κολλητή μου Άννα ήθελε να έρθει να δει επιτέλους και το σπίτι μας, αλλά επειδή μου το είπε τελευταία στιγμή δεν προλάβαινα να πάω στο ζαχαροπλαστείο να πάρω γλυκά. Ξαφνικά θυμήθηκα ότι είχα έτοιμη τούρτα σε κουτί από γνωστές εταιρείες. 
Που λέτε αρχίζω να την φτιάχνω. Έβγαλα και  φωτογραφίες την διαδικασία γιατί ήθελα να κάνω μια άλλη ανάρτηση αλλά  όπως είπαμε  μου προέκυψε στην πορεία άλλη. 

Αρχίζω....παίρνω




το κουτί,  ανοίγω το περιεχόμενο και τα αραδιάζω στον πάγκο. Διάβασα τις οδηγίες και ξεκίνησα να την φτιάχνω. 





έβαλα τα δημητριακά σε ένα μπολ,  τα ανακάτεψα  με την σοκολάτα και να σου έτοιμη η βάση
Μετά έφτιαξα την κρέμα σοκολάτας ούτε μίξερ δεν χρησιμοποίησα από την βιασύνη μου



και την άπλωσα στη βάση  παίρνω και το σιρόπι  και το έριξα από πάνω και  τέλος η τούρτα. Ετοιμη για φάγωμα. 
Την έβαλα στο ψυγείο και άρχισα να καθαρίζω τον πάγκο. Κάποια στιγμή κάτω από το κουτί βρήκα ένα φακελάκι που έγραφε κρέμα ζαχαροπλαστικής το έβαζες πάνω από την σοκολάτα και μετά έριχνες το σιρόπι. Από την βιασύνη ούτε φακελάκι είδα, ούτε μάλλον διάβασα και την παράγραφο  στις  οδηγίες που έγραφε για την  κρέμα ζαχαροπλαστικής. 
Ορίστε μια ελλιπής τούρτα. ούτε με έβλαψε. Μια χαρά τη  φάγαμε. 

Ελάτε να σας κεράσω έχει απομείνει μισή

Καλό απόγευμα,  και καλή εβδομάδα.

9 σχόλια:

  1. καλή εβδομάδα...αυτά τα απρογράμματιστα , ειναι και τα καλύτερα :) μια χαρά φαίνεται η τούρτα σου...αν δε μας το λεγες ουτε που φαίνεται ελλειπής...ωραίο σχήμα και εμένα μου αρέσουν πολύ τα σοκολατένια και η σοκολάτα γενικά.ευχαριστούμε για το κεραστικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαντάζομαι την έκπληξη σου στο τέλος για το συστατικό που έλειπε.. χάχα!!! Γεια στα χέρια σου δείχνει τέλεια!!! Από το mama s n papas ηρθα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία έτσι έμεινε και κρέμα για άλλη φορά!!Τέλεια φαίνεται η τούρτα,στείλε ένα κομματάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι σημασία έχει που τα υλικά ήταν από τη συσκευασία του εμπορίου, τι που ήταν μια τούρτα της τελευταίας στιγμής? Σημασία έχει ότι είναι γλυκό!!! χαχαχα Μια χαρά την έκανες Γιώτα! Από το link party του mama's n' papa's έρχομαι...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι θεά που το ανάρτησες!! Μπράβο σου! Έχεις δίκιο μια χαρά νόστμη θα ήταν..τα φιλιά μου (από το πάρτυ της Εύης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το παθαίνω κι εγώ αυτό με τις συνταγές, μου ξεφεύγουν γραμμές και μετά δεν ξέρω πως να το σώσω!!!!
    από το πάρτυ του mama's'n'papa's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οτι να ναι γλυκό να ναι....κ αυτό φαίνεται κ γευστικη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ούτε που φαίνεται να της λείπει κατι! Μία δελεαστικότατη σοκολατιένια τούρτα! Ήρθα από το πάρτυ της Εύης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις