Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Φθινοπώριασε...


Το φθινόπωρο πάντα για μένα ήταν μια εποχή που με γέμιζε μελαγχολία. Είναι μια εποχή που δηλώνει ότι ήρθε η ώρα της ανασυγκροτησης και ειδικά ο μήνας Σεπτέμβριος. Τα δέντρα ετοιμάζονται να πετάξουν τα φύλλα τους, που σταδιακά κιτρινίζουν και πέφτουν στη γη. Γεμίζουν τα πεζοδρόμια, με φύλλα ξερά, που τα πιτσιρίκια απολαμβάνουν να πατάνε ,μόνο 
και μόνο για να ακούσουν τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνουν καθώς σπάνε.
 Ο ήλιος μοιάζει ξαφνικά λιγότερο απειλητικός. Κάνει την εμφάνισή του στον ουρανό και συντροφεύει γλυκά τις πρωινές εργασίες και τους περιπάτους, καθώς ένα δροσερό αεράκι αγκαλιάζει τα κορμιά.Σταδιακά, αλλάζουν τόσο οι μέρες, όσο και οι νύχτες. Μικραίνουν οι μέρες, μεγαλώνουν οι νύχτες και ψυχραίνουν.  Η πρώτη βροχούλα κάνει την εμφάνισή της δειλά δειλά .  Τα παιδιά ετοιμάζονται πια για την επιστροφή τους στο σχολείο. Τσάντες, τετράδια, γόμες και  μολύβια.
Πυρετώδεις οι προετοιμασίες, μεγαλώνει η ανυπομονησία για τη συνάντηση με τους παλιούς φίλους, τους συμμαθητές που αποχωρίστηκαν για μήνες και τώρα, έχουν τόσα να πούνε, τόσα να μοιραστούν. Μα δεν είναι μόνο αυτά, μου έλειπε η ανεμελιά από το καλοκαίρι, χωρίς σκοτούρες χωρίς άγχος να παίζουμε μέχρι αργά το βράδυ, αλλά και σαν ενήλικας πάλι το ίδιο με θύμιζε το φθινόπωρο.

Εξεταστική, πίσω στη πόλη που έζησα 4 χρόνια , το άγχος να κυριαρχεί το μυαλό μου ώστε  να περάσω τουλάχιστον τα μισά μαθήματα, το διάβασμα της τελευταίας στιγμής και το πολυπόθητο 5, για να περάσω το μάθημα. Τα πρώτα πρωτοβρόχια, οι ζακετουλες που μας συντροφευουν τα απογεύματα μας. 

Καλώς όρισες   φθινόπωρο.



4 σχόλια:

  1. και μένα δε μου αρέσει το φθινόπωρο και ο χειμώνας..μου αρέσει καλοκαίρι και άνοιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το φθινόπωρο μου αρέσει! Ειδικά τα πρωτοβρόχια!! Αυτό με το πάτημα των φύλλων το κάνω κι εγώ κι ας μην είμαι πιτσιρίκι. Τρελαίνομαι να τ΄ακούω. Λέτε να είναι σοβαρή η κατάστασή μου; :-) Πέρνα να πάρεις κιένα βραβειάκι!! Με αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!! Νόμιζα ότι σ'αυτό το μπλογκ δεν έχεις πάρει ακόμα!! Δεν πειράζει,γιατί έτσι κι αλλιώς θα σου το έστελνα!!

      Έριξε εχθές μια ωραιότατη φθινοπωρινή βροχή και σήμερα το χώμα μυρίζει υπέροχα!! Αυτά είναι τα ωραία του Φθινοπώρου!! Καλό Σαββατοκύριακο!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Εγώ είμαι "Κορίτσι του Φθινοπώρου -Χειμώνα" αλλά μου λεέιπει το Καλοκαίρι, η ανεμλιά του, το ό,τι δεν είχα σχολείο κλπ.Αλλά με παρηγορεί ότι ο ακιρός περνάει, έρχονται και τα Χροστούγεννα... όλα είναι όμορφα μωρέ, αν δεν αφήνεις να σε πάρει από κάτω!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις