Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013

Ανάμεικτα συναισθήματα..αποχαιρετώντας την Αθηνα


Όχι δεν είμαι αχάριστη, εννοείται ήθελα να φύγουμε  από την Αθήνα και ο λόγος είναι για να είμαστε πιο κοντά στα δικά μας άτομα. Στους γονείς μας στα αδέρφια μας στους παππούδες μας, στους φίλους μας!

Μια μετακόμιση σημαίνει ότι αφήνεις ένα κομμάτι της ζωής σου πίσω. Με τόσες μετακομίσεις που έχω κάνει έπρεπε να είχα πάθει ανοσία το λέγω αυτό γιατί το 2008 όταν τέλειωσα τις σπουδές έφυγα από την Δράμα που ήμουν 4 χρόνια,με πολύ κλάμα. Eνα μήνα πριν δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι κάποια στιγμή θα έφευγα, και την ημέρα της μετακόμισης όταν έκλεινα την πόρτα του σπιτιού μου, νομίζω ότι έκλεινα και ένα κομμάτι της ζωής μου στην πόλη που αγάπησα.


Aπό εκεί και μετά ακολούθησαν πολλές <<3>> μεταθέσεις λόγω συζύγου και όμως κάθε φόρα στενοχωριέμαι (όχι πλέον δεν κλαίω) γιατί αφήνω πίσω μου άτομα που γνώρισα που κάναμε παρέα που περάσαμε ωραία.

Εδώ γνώρισα αρκετά άτομα που με τα περισσότερα είχαμε κάποιο κοινό, τα μωρα μας, την εγκυμοσύνη μας, κι όμως στενοχωριέμαι, γιατί τους αφήνω πίσω .

Πιο πολύ στενοχωριέμαι για την σπιτονοικοκυρά μου την Κυρία Παγώνα που από την πρώτη στιγμή μας δέχτηκε με μεγάλη χαρά 86 χρονών η Κυρία Παγώνα και μόλις την είπαμε ότι θα μείνουμε στο σπίτι της χάρηκε για τι θα είχε να ασχολείται με ένα μωρό που ακόμα βρισκόταν στην κοιλιά μου. χάρηκε τόσο πολύ που περίμενε πως και πως την γέννα.
Όπως μας είπε προχτές ξανά γεννήθηκε με ένα μωρό στην πολυκατοικία, χαιρόταν που το άκουγε όταν έκλαιγε, έζησε όλα του τα στάδια, μέχρι τώρα που τρέχει και όπως λέει τώρα ξεκινάνε τα καλύτερα για το παιδί και τώρα φεύγουμε!!! Τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή, και η δουλειά.

Τελικά πόσο ψυχοφθόρο είναι όταν αποχαιρετας αγαπημένα σου άτομα;;;;;

Όχι δεν θέλω άλλο να σας κουράσω, ας πάμε παρακάτω, έχω ήδη ξεκινήσει να μαζεύω κάποια πράγματα, και με την βοηθεια του μικρου.

Kι όπου πάω με ακολουθεί. Βάζω ρούχα μέσα στις βαλίτσες κι ο μικρός από πίσω τα ξανά βγάζει.


Εχτές την έκανε την ζημιά του, και πάλι καλά που ήμουν εγώ δίπλα του. Όπως βλέπετε στην φωτογραφία έχουμε μια παππουτσοθηκη και πάνω πάνω ενα συρταρακι πολύ μικρο ίσα ίσα για κλειδιά Προσπαθούσε να το ανοίξει αλλά δεν το έφτανε κάνει ένα βήμα λίγο πιο μπροστά το φτάνει το συρτάρι και με όλη την δύναμη του το άνοιξε και έριξε την ξύλινη παππουτσοθηκη, τον πρόλαβα στο τσαφ και χτύπησα το χέρι μου ώστε να μην πέσει πάνω του αν δεν είχα το χέρι μου θα έπεφτε στα πόδια του, φυσικά δεν πτοήθηκε και κανονικά συνέχιζε να παίζει. Τι μπορείς να πάθεις στα καλά καθούμενα.

Μια μέρα  πριν, άνοιξε το ντουλάπι και μου άνοιξε τα μακαρόνια να μαγειρέψει ο μπαγάσας.

Κάνεις δουλειά με ένα μωρό;; Από πίσω του, όλη την ώρα.

Μετά από 3 βδομάδες άδεια και ψάξιμο για το καινούργιο μας σπίτι, τελικά αφού το βρήκαμε γυρίσαμε Αθήνα να μαζέψουμε τα υπόλοιπα πράγματα και να αναχωρήσουμε για Θεσσαλονίκη. Αργήσαμε να το βρούμε το καινουργιο σπίτι μας γιατί οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές κάθε φορά. Τώρα μας έμειναν μόνο 5 μέρες για να μαζέψουμε.




Όταν είδα πόσες λίγες μέρες έχουμε είχα την απαίτηση από δικά μου άτομα να κατέβουν να με βοηθήσουνε γιατί δεν θα προλάβω ούτε σε 10 μέρες έτσι έλεγα. Τελικά κανένας δεν ήρθε και καλύτερα γιατί θα ήμουν και υποχρεωμένη. Τελικά μέσα σε 3 μερες τα μαζέψαμε όλα και είχαμε και το μωρό μαζί μας
Η μετακόμιση πόσο κουραστική είναι αλλά αν έχεις ένα σκανταλιάρη
να σου πειράζει τα πράγματα και να τα βάζεις εσύ και αυτός να τα βγάζει έχει πολύ πλάκα, και κάνει την διαδικασία πιο διασκεδαστική.
θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες από τις σκανταλιές του μικρού από την όλη διαδικασία μετακόμισης.



σε όλα μέσα ήθελε να είναι.

τέλος το ζουζούνι μας δεν άντεξε την ώρα της μετακόμισης, και επειδή τα είχαμε μαζέψει όλα μια πετσέτα και ένα στρωματακι από την γειτόνισσα ήταν ότι πρέπει για να πάρει τον τελευταίο του υπνάκο.

σας χαιρετώ από την Αθήνα και σύντομα θα σας υποδεχτώ από την Θεσσαλονίκη.



18 σχόλια:

  1. Απολαυστικές οι φωτογραφίες σου!!! Καλή αρχή και καλή δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ζουζουνι σας ειναι πειραχτηρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΑς ΣΠΙΤΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θέλει μεγαλη υπομονη ωστε να κανεις μετακομιση με ενα ζουζουνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΑ ΣΑς ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΠΡΙΜΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ομορφο κείμενο!!! Έρχομαι απο το λινκ πάρτυ του μαμά relax!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ δύσκολο να κάνεις μετακόμιση με ένα τέτοιο ζουζούνι στα πόδια σας! Εύχομαι καλή και ομαλή εγκατάσταση στη καινούργια πόλη και στο καινούργιο σας σπίτι!!! Από το πάρτυ της Μάρθας ήρθα! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχα τι ωραία ανάρτηση!! Τι πλάκα που έχει ο μπόμπιρας!!!

    Σε καταλαβαίνω κι εγώ μια ζωή με τη βαλίτσα στο χέρι!!! Δύσκολοι οι αποχωρισμοί αλλά από την άλλη όταν πηγαίνεις σε νέο μέρος ανανεώνεσαι!!! Βέβαια, από τότε που έχω τη μικρή δεν έχω μετακομίσει, οπότε αυτό ισχύει προ μωρού!

    Καλό ξεκίνημα στο νέο σας σπιτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό ξεκίνημα στο νέο σας σπίτι!!! Συγκινηθηκα πολυ! Παράπονο δεν έχεις ομως μέσα σε όλα ο μπόμπιρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή αρχή και με το δεξί να πάνε όλα!!! Η μετακόμιση είναι δύσκολη από μόνη της πόσο μάλλον όταν υπάρχει και ένας μπομπιράκος στα ΄πόδια..σας,, κράτα τη θετική σου ενέργεια και σκέψου ότι είσαι μια ταξιδιάρα ψυχή!!! Για κάθε αρνητικό πρόσθεσε ένα θετικό και όλα θα πάνε καλά!!! Φιλιά πολλά από το Mama Relax!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχος ο μικρούλης σου!!! Να είστε καλά στην καινούργια σας πόλη, στην καινούργια σας γειτονιά!... Επειδή ξέρουμε από μετακομίσεις και οι δυό μας, θα σου πούμε πως κάθε γειτονιά είναι σαν αγκαλιά! Να είστε ευτυχισμένοι λοιπόν, στην καινούργια σας αγκαλιά!!! Φιλιά πολλά Μαρίνα - Όλγα (από το πάρτι της Μάρθας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή σας εύχομαι... Έτσι και εμείς πριν από 5 χρόνια ... μόνο που κατεβήκαμε από Θεσσαλονίκη .. Αθήνα..
    Τελικά όλα μια ιδέα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγουρα ολα μια ιδεα και μια μεγαλη αποφαση! Αλλα οπως και να το κανεις ενας μηνας ειναι κουραστικος , μαζεψε πακεταρισε , βρες σπιτι, ξανα κουβαλησε ! αστα βραστα

      Διαγραφή
  13. καλή ευκολία σε όλα!
    μετακόμιση, μεγάλη πρόκληση! ειδικά με μικρά παιδιά... αλλά ας είναι για το καλύτερο!

    Να είστε καλά και καλή προσαρμογή
    Αλεξία
    (από το πάρτυ της Μάρθας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολύ Μαρθα! Τωρα ειμαστε μια χαρα!

      Διαγραφή
  14. Όλα γίνονται για έναν σκοπό Γιώτα μου! Αλήθεια, πώς είναι τώρα που ζείτε στη συμπρωτεύουσα και αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη? Φαντάζομαι θα έχετε πια προσαρμοστεί ε? Να περνάτε καλά όπου κι αν είστε αρκεί να είστε όλοι μαζί και αγαπημένοι! από το πάρτι της Μάρθας έρχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια είναι πολυ καλυτερα, γιατι εχουμε δικα μας ατομα εδω κοντα, συγγενεις φιλους ,! Κατω στην Αθηνα ειμασταν οι 3 μας και κανενας αλλος!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις