Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

Μετάθεση



Ο τίτλος τα λέει όλα.

σήμερα καθώς σας έγραφα τα νέα μου , βγήκαν οι περιβόητες μεταθέσεις. επιτέλους τις περίμενα πως και πως. γιούπι γιούπι!!!!!!!

αρχές Σεπτέμβρη στην καινούργια μας πόλη. Θεσσαλλλλονίκη βρε σε λέω.

ξέρετε τι τρέξιμο έχω;;; αλλά δεν πειράζει πάμε στην πόλη που επιθυμούσαμε εδώ και καιρό.

αλλά παρόλο την μετάθεση εμείς έτσι κι αλλιώς θα πάμε στο πατρικό μας στη Χαλκιδικη να μας δούνε να τους δούμε να κάνουμε μπάνια, να δούμε φίλους φίλες συγγενείς και φυσικά στα πανηγύρια μας. αυτές τις μέρες κάνω διάφορες αγορές για εμάς,


εχτές αγόρασα δυο φορέματα. έχω να τα βάλω σε μια βάπτιση, στα γενέθλια του μικρού μας, στις γιορτές μας (εγώ και ο σύζυγος) και για το μικρο μου αγόρασα 2 σετακια



να του βάλω στα γενέθλια του και το άλλο τον 15 Αύγουστο.





αγόρασα και 3 βιβλία για να τα πάρω στην παραλία, υποψιάζομαι όμως ότι αποκλείεται να με αφήσει ο μικρός να διαβάσω,


πείτε μου αν τα έχετε διαβάσει είναι καλά? έμενα από την περίληψη μου άρεσαν.


θα καθίσουμε 3 βδομάδες και ελπίζω να κάνω αρκετά μπάνια ώστε να μαυρίσω λιγουλάκι.



έχω ετοιμασίες για τα πρώτα του γενέθλια και θέλω να είναι όλα ωραία.


πήγαμε στον παιδίατρο σήμερα κάναμε την μηνιαία επίσκεψη μας και δείτε τον....



ζήλεψε μάλλον επειδή εμείς καθόμαστε σε καρέκλες κάθε φορά που πηγαίνουμε, έτσι πήρε την καρεκλιτσα του και ένα παραμύθι και βουρ ξεκίνησε να λέει τα δικά του.

και μόλις γυρίσαμε κατευθείαν πήγε στο ψυγείο

{το ανοίγει μόνος του} και βουαλα το αγαπημένο του γιαουρτάκι







παραμονή της Αγίας Παρασκευής σήμερα και πήγαμε στην εκκλησία της γειτονιάς μας, θα ακολουθούσε περιφορά της εικόνας.

εδώ ο μικρός μαζί με την γειτονοπούλα καθώς περιμενουμε τον Πάτερ Μακάριο








και η φιλαρμονική είχε ξαποστάσει μέχρι να έρθουν οι επίσημοι.




θέλω να σας ευχηθώ καλό καλοκαίρι και όταν επιστρέψω θα έχω

πλούσιο υλικό και πιστεύω από την Θεσσαλονίκη



σας φιλώ



1 σχόλιο:

  1. Αχ τι ωραία!!! Μπράβο, συγχαρητήρια!!! Με γεια τα πραγματάκια που αγόρασες και να χαίρεσαι το ζουζουνάκι σου!! Καλό καλοκαίρι και φιλάκια πολλά!! Να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις