Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Ορκίστηκα

Τον προηγούμενο μήνα πήρα το πτυχίο μου και σήμερα ορκίστηκα, το είχα αφήσει 3.5 χρόνια λόγω εγκυμοσύνης και του μωρού,αλλά παραέξω μη το πείτε τα παράτησα γενικώς! Επιτέλους το πήρα.
Η χαρά απερίγραπτη!
Δεν το περίμενα ότι κάποια στιγμή θα έφτανα ποτέ να το πάρω! Ναι ήμουν καλή φοιτήτρια και συνεπής αλλά στο τέλος σε 2 μαθήματα ενός συγκεκριμένου καθηγητή κοβόμουν συνέχεια με 1 και έτυχε και με 0 μια φορά! Και την τελευταία φορά που τελικά τα πέρασα τα μαθήματα του, μετά από 2 χρόνια καθυστέρησης τα πέρασα με 8 και με 9 αντίστοιχα! Ουαου! 



Μετά λίγο η εγκυμοσύνη, λίγο η μετάθεση στην Αθήνα , παει το πτυχίο πήγε παραπίσω, και όμως τα κατάφερα και με ένα μωρό  ολοκλήρωσα και την πτυχιακή και τα κατάφερα να ανέβω Δράμα και να την παρουσιάσω! 



Μου έφυγε ένα βάρος. Από ένα σημείο και μετά το πίστευα ότι δεν θα το πάρω πότε το πτυχίο! 

Πήγαμε στη Δράμα οικογειακως, είχε και μια ζέστη, μέσα στην αίθουσα επικρατούσε ένας χαμός, πολύς κόσμος .Ο σύζυγος τράβηξε βίντεο όλη την ορκωμοσία να μην χάσουμε αυτήν την ιστορική στιγμή..

Μετά ακολουθησαν πολλές φωτογραφίες με το πτυχίο!






Μετά την ορκωμοσία ακολούθησε τραπέζι στην εξοχή,δίπλα στα υπεροχα νερα της Αγιας Βαρβάρας, στο νησάκι  μαζί με τον σύζυγο, υιό , τους γονείς μου και τα αδέρφια μου.






Για την ιστορία να σας πω ότι το πήρα με 7.66


4 σχόλια:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις