Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Να ζήσουμε και να μας ζήσει!!!!!!!


Να ζήσουμε και να μας ζήσει ο Νεοφώτιστος και το όνομα αυτού Ιωάννης.
Χαίρομαι που γύρισα και που όλα πήγαν καλά.
Βάλαμε στεφάνι και μετά βαπτίσαμε το ζουζουνι μας.
από που να αρχίσω;;;










Ο γάμος μας ήταν 4.30 το απόγευμα και πήγα στην εκκλησία 40 λεπτά μετά. Ο παπάς αφηνίασε και ο άντρας μου έσκασε μέσα στη ζέστη.






γιατί όμως άργησα; Ο μικρός μας μέχρι τις 4.20 κοιμόταν, δεν ήθελα να τον ξυπνήσω.
Πήγαμε στην εκκλησία και μόλις ήρθε ο παπάς να μας παραλάβει, γυρνάει και μου κάνει <<άργησες>>
Στην αρχή ήμουν μαγκωμενη είχα άγχος αλλά τελικά μετά τον Ησαΐα όλα εντάξει. Ημουν ο εαυτός μου, ήμουν χαρούμενη και το χαιρόμουν αυτό που συνέβαινε. Στη συνεχεια ήρθε η βάπτιση που το είχα ένα άγχος για το μικρο μας. Τελικά μας έβγαλε ασπροπρόσωπους, δεν έκλαψε καθόλου, όλη την ώρα γελούσε και ο φωτογράφος τρελάθηκε να τον τραβάει φωτογραφίες. Τον πήραμε μαζί μας και στην φωτογράφιση, σε όλα μέσα ηταν. Ολη την ώρα έλεγε τα δικά του.




Στο γλέντι από αγκαλιά σε αγκαλιά και όλη την ώρα γελούσε. Χόρεψε μαζί μας μπλουζ και μετά συρτό. Μπουσουλουσε στην πίστα συνέχεια. Την είχε γλείψει όλη. Το γλέντι τέλειωσε 3.3 το βράδυ και ο μικρός ακόμη ξύπνιος.

Σ ευχαριστώ αγάπη μου δεν με κούρασες καθόλου και έτσι ευχαριστήθηκα και εγώ το γάμο.


Να σας πω και ένα απρόοπτο. Ξεχάσαμε το σταυρό του μικρού και την ώρα που τέλειωσε ο γάμος και ξεκίνησε η διαδικασία της βάπτισης τρέχει ο σύζυγος στο σπίτι μαζί με την μητέρα μου και ψάχνανε για το σταυρό, έτρεχαν να τον φέρουν όσο πιο γρήγορα γινόταν. Και μετά στην φωτογράφιση ξέχασα την ανθοδέσμη, αλλά ο φωτογράφος δεν πτοήθηκε, κάναμε ανθοδέσμη τα γοβάκια μου. Και την ώρα που κόψαμε την τούρτα και θα χορεύαμε το μπλουζ είχα επιλέξει το τραγούδι ΄΄οταν έχω εσενα΄΄ μας έβαλαν  ένα άλλο τραγούδι! Ένα λεπτό κάνανε για να βρούνε το σωστό τραγούδι.









Τελικά πέρασα τόσο ωραία, που πραγματικά κοντινά μας άτομα και συγγενείς μας δεν ήρθαν στο γάμο, γιατί όπως σας είχα πει δεν τους βόλευε η ώρα, το μέρος, η εποχή , και τα συναφή.

 Χόρεψα, πραγματικά  με την καρδιά μου. Αυτό ειναι που μετράει και αυτό που έμεινε από εκείνη την βραδιά.Να σας πω κάτι ;;; δεν πειράζει που δεν ήρθαν . Εγώ πέρασα πολύ ωραία. Το ευχαριστήθηκα και χωρίς αυτούς. 



σας φιλώ!!!






5 σχόλια:

  1. πολύ όμορφη αναρτηση...να ζήσετε ευτυχισμένοι και να χαίρεστε το παιδί σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έτσι να είστε πάντα, ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!

    την αγάπη μου
    Αλεξία momyof6

    έρχομαι από το λινκ πάρτυ της Τρελοτουρίστριας και της Μαμας σε Κρίση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είναι πάντα όλα τόσο όμορφα στη ζωή σας!

    Ελένη https://myfortysomethingworld.wordpress.com/ από το link party

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι υπέροχα! Πάντα έτσι μαγική να είναι η ζωή σας!! Σε φιλώ Yianna Panou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι παραμυθένια που φαίνονται όλα! Και ο μικρός είναι άρχοντας! Να τον χαίρεστε και πάντα έτσι αγαπημένοι!
    Καλό απόγευμα!
    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο παρτυ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις