Όταν έχω εσένα, μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά, και πιάνω μες στα χέρια μου, τον κόσμο να τον φτιάξω.

Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

Να σας συστηθώ;


  • Είμαι η Γιώτα ετών 28 και είμαι καλά! 
  • Είμαι γυναίκα σύζυγος και μητέρα ενός αγοριού 7 μηνών! 
  • Με τον άντρα μου γνωριστήκαμε 9 χρόνια πριν! Μόλις είχα τελειώσει το σχολειό και το καλοκαίρι φεύγοντας για σπουδές τότε τον γνώρισα! Με πολιορκησε αρκετά στενά τότε εγώ 19 αυτός 23 αν και εγώ δεν ήθελα πολλά πολλά τότε γιατί έφευγα για την φοιτητική μου ζωή, γύρισε 2 μέρες πριν αναχωρήσω και μου είπε: <<μην τυχόν κει που θα πας θα μου πεις θέλω να χωρίσουμε λόγω απόστασης και διάφορα τέτοια. εγώ κάθε σαββατοκύριακο θα είμαι εκεί! εχώ καλό σκοπό για σένα!>> εκείνη την στιγμή σκέφτηκα.Βρε λες;;;;  Ετσι και έγινε! Από τότε μαζί! 




  • Είμαι από τη Χαλκιδική αλλά λόγω δουλειάς συζύγου μένω Ελευσίνα
  • Οπωσδήποτε ονειρεύομαι να πάρουμε μια μετάθεση και να φύγουμε από εδώ γιατί είμαι μόνη μου από όλους 
  • Δεν εργάζομαι, αλλά κάθε καλοκαίρι για 3 ή 4 μήνες δουλεύω εποχιακά στη Χαλκιδική σε σούπερ μάρκετ ! Πέρυσι λόγω εγκυμοσύνης και φέτος λόγου μικρού δεν νομίζω να δουλέψω! 
  • η σχέση μου με τη μαγειρική μέχρι τα 23 μου άσχετη! Δεν την ήξερα! Ομως από εκεί και μετά σαν έπιασα διάφορες συνταγές από το ίντερνετ και πολύ τηλεόραση μαγειρικής έγινα μια εξαιρετική μαγείρισσα ! Μου αρέσουν τα πικάντικα και τα πολλά συνοδευτικά στο μεσημεριανό μου ! 
  • Είμαι  τρελή με την καθαριότητα και τη τακτοποίηση! Τα ντουλάπια μου τα θέλω συνέχεια τακτοποιημένα όπως και μέσα στο ψυγείο! Αν δω κάτι στραβό, στραβώνω αμέσως! 
  • Είμαι Κριός! Τίποτα άλλο δεν γνωρίζω 
  • Μειονέκτημα μου!  Δεν είμαι δοτική! Ενώ προσπαθώ να το αλλάξω πάλι στο τέλος το κρατώ για μένα! 
  • Δεν πίνω δεν καπνίζω δεν ξενυχτώ, όμως τρώω!  Και μου αρέσει το καλό φαγητό πολύ ! 
  • Το όνειρό μου είναι ....πολλά! Τι να σας πρωτοπώ; 
  • Μου αρέσει ο κινηματόγραφος αν και με τον μικρο τον έχουμε αφήσει στην άκρη ! 
  • Μου αρέσουν τα μαλλιά μου να τα κόβω συνέχεια, όχι όμως και να τα βάφω! Στα τόσα χρόνια κάνα 2  φορές τα έβαψα και όχι ιδιαίτερα τρελές αποχρώσεις! Ενα τόνο πάνω ένα τόνο κάτω!  Ποπο! 
  • Αγαπώ τον ύπνο! Τον αγαπώ πολύ ! 
  • Αγαπώ το καλοκαίρι  τη θάλασσα, λόγω ότι είμαι από τη Χαλκιδική και η θάλασσα μας είναι δίπλα! Όμως 4 χρόνια στη πανέμορφη Δράμα λόγω σπουδών, αγάπησα και το βουνό! Αγάπησα το κρύο , το χειμώνα και τα χιόνια! 

  • Γενικώς είμαι πολύ χαμογελαστό άτομο και  αισιόδοξο, αλλά όσο παίρναν τα χρόνια οι καταστάσεις μας κάνουν να λιγοστεύει το χαμόγελο μας! 
  • Είμαι άτομο που μου αρέσουν τα ταξίδια και οι εκδρομές! Μου αρέσουν πολύ οι μικρές εξορμήσεις ! Πάλι καλά με τον σύζυγο σε αυτό ταιριάζουμε και όποτε θελήσουμε να πάμε κάπου , φεύγουμε! Μέχρι στιγμής τα ταξίδια μας είναι εντός Ελλάδος!
  • Αγαπημένο μου χρώμα το άσπρο! 
  • Αγαπημένο μου τραγούδι....πολλά!  Αλλά αγαπημένος μου τραγουδιστής ο    αξέχαστος  Μητροπάνος!
  • Αγαπημένη πόλη! Η Δράμα! σίγουρα θα έμενα ξανά εκεί! 
  • Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι το μεγάλωμα του μικρού μπέμπη μας! Που  από τότε που ήρθε στη ζωή μας απέκτησε νόημα η καθημερινότητα μας!! 
  • Τελείωσα τη σχολή αρχιτεκτονική τοπιου αλλα μου έμεινε το πτυχιο! Ελπίζω να το παρω φέτος 
  • Μπορώ να γράφω πολλά ακόμη για μένα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να κλείσω την ανάρτηση













Τελευταία ενημέρωση 3 - 4 - 2013





































4 σχόλια:

  1. εδω θα σε διορθώσω... ΕΙΣΑΙ ΔΟΤΙΚΗ .. εισαι ενας απο τους πιο δοτικους ανθρωπους που γνωρίζω... να μείνεις πάντα ετσι .. αληθινη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Γιώτα.
    χαρηκα που σε γνωρισα διαδικτυακα. απο το παρτυ της Ευης mama's papa's
    φιλια
    oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κι από εμένα Γιώτα, ήρθα από το πάρτι της Εύης και χαίρομαι που έμαθα τόσα πράγματα για εσένα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη !

Πρόσφατες αναρτήσεις